مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در رویداد ملی اقتصاد مقاومتی از 3 نفر از بانوان استان که در زمینه راهبری، تسهیلگری و سرخوشه اقتصاد مقاومتی حائز رتبه برتر شدند، تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 28 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، مهدی هنری مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین رویداد ملی اقتصاد مقاومتی با همکاری بنیاد تعاون بسیج و بسیج سازندگی در سازمان بسیج مستضعفین و درخشش فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی در این رویداد خبر داد.

وی در توضیح قرارگاه اقتصاد مقاومتی، با بیان اینکه کل رده‌های بسیج برای فعالیت در حوزۀ اشغال، ذیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند افزود: کار قرارگاهی، خروجی کار و مدل اقدامش مشخص است و این نمایشگاه و رویداد، خروجی الگو‌های موفق بسیج است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: هدف اصلی همایش، با توجه به اینکه زحمت اصلی اجرای ماموریت‌ها در کف میدان، روستا‌ها و مناطق مختلف را فعالان اقتصاد مقاومتی متحمل می‌شوند و همچنین هماهنگی اجرای ماموریت‌های بسیج سازندگی در حوزه اشتغال با محوریت تسهیلگری در نقاط مختلف توسط این افراد انجام می‌شود رویداد ملی اقتصاد مقاومتی نیز با مشارکت و حضور راهبران، تسهیلگران و سرخوشه‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

هنری به اهمیت کار تسهیلگران و راهبران اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در بسیج سازندگی وظیفه تسهیل‌گری بین نهاد‌ها و مردم را داریم تا اگر بانکی تسهیلات نمی‌دهد، دستگاه اجرایی یا نهادی مجوز نمی‌دهد ما طرف مردم هستیم و مسئله آنان را به عنوان خادم مردم پیگیری و حل می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در حاشیه این رویداد، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا و از خراسان جنوبی نیز تولید کنندگان فعال در زمینه زنجیره ارزش پارچه بافی و مله بافی، صنایع تبدیلی زرشک، طرح‌های دانش بنیان، کوله پشتی همراه تجهیزات پزشکی و دستگاه ارتقا یافته پارچه بافی حضور داشته و دستاورد‌ها به نمایش گذاشته شد.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: در رویداد ملی اقتصاد مقاومتی از سه نفر از بانوان خراسان‌جنوبی که در زمینه راهبری، تسهیلگری و سرخوشه اقتصاد مقاومتی حائز رتبه برتر شدند، تجلیل شد.

هنری خاطرنشان کرد: در این رویداد که با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه، سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین و سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور برگزار شد از خانم فریبا ابراهیمی راهبر برتر کشوری از خراسان جنوبی به عنوان یکی از ۳ نفری کشوری در همایش نهایی ارائه گزارش داده و قدردانی شد.

همچنین الهه خدابخشی تسهیلگر برتر استان و سیده مریم خراشادی سرخوشه برتر استان در زمینه حوله بافی قدردانی به عمل آمد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار