امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه امیدآفرینی در بخش های مختلف جامعه یکی از عوامل برگزاری انتخابات پرشور و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است،گفت: تمام افرادی که صاحب تریبون هستند وظیفه دارند در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 29 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک،افزود:احزاب و گروه‌های انقلابی و قانونی استان مرکزی که خواهان تحول در جامعه هستند و دلشان برای مسائل اقتصادی و فرهنگی مردم می‌سوزد، در انتخابات آتی باید وارد گود شده و موارد و شاخصه‌های نامزدهای اصلح را برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در برخی مسائل کوتاهی کرده و وظیفه نظارتی خود را نتوانسته به خوبی انجام دهد.

امام جمعه موقت اراک گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در جریان تصویب برنامه هفتم توسعه، بحث قانون شوراها و ممنوعیت تبلیغات را مطرح کردند و قانون برنامه هفتم را کنار گذاشتند و مجلس را از قانون شوراها مستثنا کردند.

حجت الاسلام عبدالهی خاطر نشان کرد: شما که می توانید خود را از قانون تبلیغات مستثنا کنید چرا در حوزه‌های دیگر دلسوزی نمی‌کنید؟

وی اظهار کرد: امیدآفرینی در لایه‌های مختلف جامعه یکی از عوامل برگزاری انتخابات پرشور و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است، بنابراین تمام افرادی که صاحب تریبون هستند وظیفه دارند در استان امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه موقت اراک با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی رزمنده‌ای بود که تمام برنامه‌های آمریکا و اسراییل را با شکست مواجه کرد و دشمنان کینه‌توز، این سرباز وطن را به شیوه‌ای ناجوانمردانه شهید کردند.

وی در ادامه سخنان خود نهم دی‌ماه را تجلی حمایت آحاد ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان ایران اسلامی در سال ۸۸ با توطئه‌های مختلف قصد ضربه زدن به نظام را داشتند اما هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه، توطئه دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه موقت اراک خاطرنشان کرد: ولایت فقیه و مردم ۲ رکن اساسی انقلاب اسلامی بوده و از ابتدای انقلاب تاکنون تمامی فتنه‌ها و توطئه های دشمنان با حضور مردم در صحنه‌های مختلف و گوش فرادادن به فرامین رهبری نقش بر آب شده‌ و انقلاب روی پای خود ایستاده‌ است.

امام جمعه موقت اراک رهبر انقلاب را یک تحلیلگر سیاسی مجرب و بی نظیر در عالم دانست و گفت: سیاستمداران بسیاری در عالم وجود دارند، ولی سیاستمداری که حرفی که می زند بر اساس قرآن، پیامبر و ائمه اطهار(ع) باشد بی نظیر است.

حجت الاسلام عبدالهی گفت: هر کجا انحرافی در انقلاب اسلامی به وجود آمد، این انحراف با تذکر به موقع رهبر معظم انقلاب برطرف شد و انقلاب به ریل اصلی خود باز گشته‌ است.

وی خاطر نشان کرد: نقدها باید عالمانه، حکیمانه و منصفانه باشد و از انجام نقدهای غیر منصفانه که موجب نابودی آرامش و آسایش مردم می شود باید خودداری کرد.

امام جمعه موقت اراک خاطر نشان کرد: روشنگری رهبر معظم انقلاب پرورش شهدای بسیاری از جمله شهید سلیمانی و شهید موسوی را به همراه داشته که تمام دنیای استکبار و اسرائیل را با بحران مواجه کرده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار