فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: با توجه به بحران آب در روستای عباس‌آباد و با هدف تقویت آبرسانی به روستا پروژه آبرسانی به طول ۱۲۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی همراه است و ان‌شاءالله تا پایان هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 31 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، در آستانه چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب پروژه «مرد میدان»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان به اتفاق معاون فرماندار و بخشدار مرکزی کوهبنان از پروژه عملیات انتقال آب به روستای عباس آباد در منطقه پشتکوئیه کوهبنان بازدید کردند.

روح‌الله ابراهیمی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این پروژه در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی است که عملیات اجرایی آن توسط قرارگاه امام حسن (ع) وابسته به بسیج سازندگی با سرعت و کیفیت کار جهادی در حال انجام است تا هرچه زودتر مردم روستای عباس‌آباد از این نعمت بزرگ بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بحران آب در منطقه و با هدف تقویت آبرسانی به روستا این پروژه به طول ۱۲۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی به‌منظور کاهش دغدغه مردم در تامین آب آشامیدنی، ان‌شاءالله تا پایان هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: پروژه آب شرب روستایی خصوصا روستای عباس‌آباد که بیش از ۲۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محرومیت‌زدایی است که در این اقدام بسیج سازندگی شهرستان با همکاری فرمانداری، بخشداری مرکزی، اداره آب و فاضلاب، مشارکت مردم روستا‌ها و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در هفته مقاومت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران کوهبنان در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، با تمامی امکانات و ظرفیت خود در کنار گروه‌های جهادی، بخشداران مرکزی و بخش طغرالجرد شهرستان پای کار است.

ابراهیمی بیان داشت: توسعه روستایی در سال‌های پس از انقلاب از کمیت، کیفیت و تنوع زیادی برخوردار بوده که این مهم با مدیریت جهادی با حضور بسیج سازندگی قوت گرفته است.

در ادامه مجید محمدحسنی بخشدار مرکزی کوهبنان گفت: بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی در خدمت به مردم است که توانسته با نهادینه کردن تفکر جهادی در بین جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب به‌ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: نقش بسیج سازندگی سپاه در محرومیت زدایی و اشتغال زایی در روستا‌ها شایسته تقدیر است.

محمدحسنی ادامه داد: احداث و بازسازی مساجد، آبرسانی به روستا‌ها، ساخت و تعمیر مسکن محرومان، تخصیص تسهیلات برای مشاغل خرد و خانگی، اجرای طرح‌های سازندگی و ... در شهرستان کوهبنان به‌همت بسیج سازندگی در حال اجرا است.

بخشدار مرکزی کوهبنان گفت: مجموعه دولت در شهرستان در کنار بسیج سازندگی است و امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.

وی ابراز داشت: با توجه به کاهش نزولات جوی و خشکسالی‌های اخیر بسیاری از مناطق روستایی کوهبنان در بحث آب شرب و کشاورزی دچار مشکل اساسی و جدی شده‌اند.

محمد حسنی افزود: تاکنون به‌همت بسیج سازندگی، فرمانداری، جهاد کشاورزی، اداره آب شهری و روستایی و همراهی مردم در برخی روستا‌ها با استقرار تانکر، تعمیر و تعویض لوله‌ها، لایروبی قنوات و ... مشکل آب مرتفع شده است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار