جانباز ۷۰ درصد «کرمعلی رئیسی اردلی» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به جمع یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 01 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، جانباز ۷۰ درصد «کرمعلی رئیسی اردلی» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت شب گذشته در شهرستان اردل به جمع یاران شهیدش پیوست.

به گزارش فارس، جانباز شهید حاج کرمعلی رئیسی در یکم فروردین ماه ۱۳۴۸در اردل متولد شد، وی با عضویت بسیج در جبهه حضور یافت و ۲۳ اسفندماه ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه شاخ شمیران بر اثر اصابت ترکش به سر و چشم به فیض جانبازی نائل آمد.

جانباز شهید کرمعلی رئیسی اردلی برادر ۲ شهید و ۲ جانباز و یک رزمنده بسیجی است.

شهید گرانقدر قدمعلی رئیسی هفتم فروردین ماه ۱۳۴۳در شهرستان اردل به دنیا آمد. به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ با سمت مُبلغ در اهواز بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شکم و سینه شهید شد، مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

شهید محمدحسن رئیسی اردلی یکم فروردین‌ماه ۱۳۳۱در شهرستان اردل به دنیا آمد، بنا و معمار بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۶۶در شاخ شمیران توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به صورت و پا‌ها شهید شد.

جانباز صفر رئیسی در عملیات کربلای پنج سال ۱۳۶۵ جانباز پنج درصد شده و علی‌قلی رئیسی در منطقه عملیاتی مریوان سال ۱۳۶۲ جانباز ۲۰درصد شده است و عبدالرحیم رئیسی رزمنده بسیجی بوده است.

مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز شهید «کرمعلی رئیسی اردلی» فردا سه‌شنبه ساعت ۹ صبح از درب منزل به طرف گلزار شهدای شهرستان اردل برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار