مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان در کشورهای اسلامی و ارتقای مقاومت مردم از پیامدهای شهادت سرداران مقاومت است.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 01 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و سردار سیدرضی موسوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری، سیره زندگی سردار سلیمانی را به یک مکتب تعبیر کرده و زندگی شخصی، اجتماعی، سیاسی و نظامی سردار سلیمانی در ابعاد مختلفی دارای پیام‌هایی است که می‌تواند به‌عنوان بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان باشد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی سبب خروج دشمنان از منطقه شد، افزود: ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان در کشور‌های اسلامی و ارتقای مقاومت مردم از دیگر پیامد‌های شهادت سردار سلیمانی بود.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان ادامه داد: مردم فلسطین بعد از شهادت سردار سلیمانی از او درس مقاومت گرفته و بعد از ۷۵ سال مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و این‌گونه استکبار جهانی را خوار کردند.

حسینی‌دیباجی گفت: شهادت سردار سلیمانی وجدان‌های خفته را بیدار کرد و اکنون حمایت از مردم مظلوم غزه به یک دغدغه همگانی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: دشمن از معرفی سردار سلیمانی به جامعه بشریت به‌ویژه نوجوانان و جوانان در هراس است و مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی که او را از سایران متمایز می‌کند و از او یک الگوی مطلوب می‌سازد، مقاومت، ولایت‌مداری و ایثار است که در واقع شهادت او از حیات او تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشت.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار