محمدرضا جلالی امروز در جمع بانوان لنگرودی
محمدرضا جلالی امروز در جمع بانوان لنگرودی، زنان را تشکیل دهنده نیمی از جمعیت جامعه دانست و اظهار کرد: مسائل حوزه زنان بسیار عمیق و پیچیده است و باید پاسخی مناسب را برای پرسش های این حوزه داته باشیم
کد خبر: ۱۱۴۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 02 January 2024

زنان را تشکیل دهنده نیمی از جمعیت جامعه دانستزنان را تشکیل دهنده نیمی از جمعیت جامعه دانستزنان را تشکیل دهنده نیمی از جمعیت جامعه دانستزنان را تشکیل دهنده نیمی از جمعیت جامعه دانست

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان وی نگاه دین به زنان را جدی و مهم دانست و افزود: امروز فضای مجازی به مسائل حوزه زنان دامن زده است؛ متاسفانه پاسخ های لازم و دقیق به این مسائل از جمله حجاب داده نشده و یا اندک است.
فرماندار لنگرود با اشاره به تلاش دشمنان برای دامن زدن به مسائل زنان در جامعه اسلامی، تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که دشمنان درباره حجاب با برنامه کار کرده اند و ما هم باید با برنامه در مقابل این هجمه ها بایستیم و مسائل حوزه زنان را عالمانه حل کنیم.
جلالی از علما و اندیشمندان و صاحب نظران عرصه های فرهنگی و اجتماعی خواست به پرسش های مطرح شده در حوزه زنان پاسخ های قانع کننده بدهند، گفت: براساس آموزه های دینی، نقش زنان در خانواده پررنگ است و بانوان می توانند دو نقش را از حضرت زهرا(س) الگو بگیرند؛ نقش خانه داری و نقش تربیتی.
وی با بیان اینکه زن در خانواده مربی همسر و فرزندان است، تصریح کرد: اگر زن در خانه به وظیفه مربی گری خودش عمل کند، آن خانواده موفق است.
فرماندار لنگرود به تلاش دشمن برای شبهه افکنی در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه رسانه های داخلی مرجع خبری جامعه نیستند و فضای مجازی مخاطب زیادی دارد.
وی به نقش ارزنده زنان در طول 45 سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: زنان در همه صحنه های انقلاب پیشقراوان بودند و نقش برجسته مادران و همسران در پشتیبانی از جبهه ها و دلگرمی رزمندگان مثال زدنی است.
جلالی یکی از دلایل هجمه دشمن به داشته های فرهنگی حوزه زنان را عدم معرفی شاخص ها دانست و بیان کرد: در مقابل قبح شکنی های دشمن، نیازمند احیای سبک زندگی ایرانی اسلامی هستیم.
فرماندار لنگرود توفیقات کشور در عرصه های علمی و فرهنگی و اجتماعی را متعلق به زنان و مردان انقلابی و متعهد و متخصص دانست و تاکید کرد: در آستانه رویداد سیاسی مهم قرار داریم و لذا زنان به عنوان محور خانواده می توانند نقش ویژه ای در افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشند.
وی سلامت انتخابات را وظیفه مجریان دانست و اضافه کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و لذا با مشارکت حداکثری در انتخابات باید نقشه های دشمن را خنثی کنیم.همین گزارش حاکیست ازسه بانو که دارای چهارفرزند داشتند هدایایی از سوی دکترمحمدرضاجلالی اهدا شد وبه مشاوران بانوان لوح تقدیراهداشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار