شهردار خارگ گفت : چهارمین نکوداشت هفته فرهنگی خارگ با ۲۰ برنامه‌ شاخص برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 02 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، شعیب بحرینی اظهار داشت: چهارمین نکوداشت هفته خارگ با ۲۰ برنامه شاخص و همچنین اجرای ۴۲ زیر برنامه از چهارشنبه ۱۳ تا سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه، برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری همایش علمی، فرهنگی روز خارگ و تاریخ صنعت توسط اساتید و پژوهشگران مطرح کشوری در خصوص موضوعات و تحولات اجتماعی، تاریخی و فرهنگی خارگ از محور‌های اصلی این هفته خواهد بود.

بحرینی بیان کرد: جشنواره ساحلی خانوادگی با اجرای ده‌ها برنامه‌ی مفرح و شاد برای خانواده‌های خارگی نیز برگزار خواهد شد.

شهردار خارگ ابراز داشت: در حوزه هنر‌های نمایشی نیز دو برنامه ویژه در نظر گرفته شده است که اجرای تئاتر توسط گروه خارگی تحت‌عنوان کاغذ سفید، که اخیراً با کاری به نام کهته به جشنواره فجر راه پیدا کرده‌اند، همچنین کارگروه تئاتر استانی اجرا خواهند کرد.

وی بیان کرد: جزیره خارگ در طول تاریخ در حوزه مقاومت و وحدت نقش‌آفرینی کرده و امید است با اجرای این گونه برنامه‌ها ضمن ارتقای نشاط اجتماعی، موجب توسعه آگاهی عموم مردم در خصوص ارزش‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهر، وطن و آب و خاک‌شان شود.

بحرینی افزود: جشن با شکوه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علی‌ها و
رونمایی از چندین جلد کتاب، برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان، صنایع دستی، گرگوربافی، پخت انواع نان و … بخشی از برنامه‌هایی است که قرار است، در این هفته به مرحله اجرا درآید.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار