معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسکن فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته است و با جدیت پیگیر این مهم هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 03 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز چهارشنبه در دیدار با محمدرضا دهداری پور مدیرعامل صندوق تامین مسکن فرهنگیان کشور بیان کرد با توجه به نیاز فرهنگیان استان و ضرورت ساماندهی مسکن این قشر مساله تامین مسکن این عزیزان در دستور کار معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قرار گرفته است که نیازمند حمایت این صندوق هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه ما آمادگی کامل داریم تا مقدمات لازم برای تامین مسکن فرهنگیان را فراهم سازیم تاکید کرد: مدیرعامل تامین مسکن فرهنگیان کشور در این خصوص ما را یاری کنند.
روستا اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۱۴ هزار نفر معلم دارد که حدود هفت هزار نفر از این عزیزان فاقد مسکن هستند.
معاون عمرانی استانداری تصریح کرد با توجه به کثرت جامعه فرهنگیان و نقش محوری آن‌ها در تعلیم و تربیت فرزندان، می‌طلبد در جهت حل مشکل مسکن این عزیران تدابیر لازم به عمل آید و در این زمینه قطعا اقدام لازم را خواهیم داشت.
در این جلسه با حضور دهداری پور مدیرعامل تامین مسکن فرهنگیان کشور و روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبادل نظر و همفکری، مسائل مطرح و بررسی و زمینه برای تفاهم‌نامه و انعقاد قرارداد جهت مشارکت در ساخت مسکن فرهنگیان استان فراهم شد.
روستا تاکید کرد در مسیر انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد برای مسکن فرهنگیان نیازمند همکاری و پیگیری بیشتر آموزش و پرورش استان هستیم و معاونت حوزه عمرانی استانداری آماده هرگونه همکاری، رایزنی و رفع موانع موجود در به سرانجام رسیدن و تحقق این موضوع مهم می‌باشد.

محمدرضا دهداری پور مدیرعامل تامین مسکن فرهنگیان کشور هم با اعلام آمادگی، قول مساعد داد تا برای تامین مسکن فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد همکاری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار