امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیدار با فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: برای رفاه و آسایش بیشتر، گسترش چتر حمایتی و خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و به ویژه حجاج برنامه‌های ویژه در فرودگاه چابهار داریم.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 05 January 2024

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مقدم با قدردانی از تلاش و زحمات پلیس در فرودگاه و تامین امنیت، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی، گردشگران و مسافران بخاطر ارایه خدمات مطلوب و تامین امنیت و رفاه حاکم در فرودگاه رضایتمندی خوبی از پلیس و سایر دست اندرکاران دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: می‌بایست تعاملات بین همکاران سازمان منطقه آزاد چابهار و پلیس فرودگاه بیشتر شود تا شاهد خدمات رسانی خوبی باشیم.

مهندس مقدم بیان کرد: از مهمترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد چابهار تامین امکانات از طریق تامین زمین برای مجموعه پلیس فرودگاه، نیروهای سپاه و تامین کنندگان امنیت است و این از طریق تشکیل تعاونی مسکن قابل انجام است.

وی بر نزدیک تر شدن تعاملات پلیس با منطقه آزاد تاکید و خاطرنشان کرد: بزودی در موضوعات مختلف طی تفاهنمامه‌ای اقدام خواهد شد چون ما در کنار پلیس فرودگاه برای ایجاد امنیت جهت رفاه مردم هستیم و از این بابت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

 نیازمند حمایت همه جانبه منطقه آزاد چابهار هستیم

سردار محسن عقیلی فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور نیز در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: از کمک و همکاری‌های سازمان منطقه آزاد چابهار درخصوص تعامل و تامین برخی امکانات جهت رفاه مسافران تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: ساختمان پلیس فرودگاه چابهار توسط منطقه آزاد احداث شده است که قابل تقدیر است.

فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور از نگاه بلند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد درخصوص تامین امنیت و مجموعه پلیس فرودگاه چابهار تقدیر و تشکر می‌شود و امیدواریم برای تامین زمین جهت اسکان نیروهای پلیس و نیروهای انتظامی و امنیتی چاره اندیشی شود.

دولت‌یار زنگنه فرمانده پلیس فرودگاه چابهار نیز اظهار داشت: از همکاری و مساعدت منطقه آزاد چابهار درخصوص روشنایی باند فرودگاه، ایجاد امکانات رفاهی تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: خدمات دهی به حجاج از کارهای جدید در فرودگاه چابهار بعد از سالها انتظار بود که با حمایت مسئولان به ویژه منطقه آزاد چابهار شاهد ورود و خروج حجاج بودیم و این رضایتمندی مردم را به همراه داشت.

گفتنی است در این دیدار مدیران منطقه آزادچابهار، مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان، فرماندهی پلیس فرودگاه ایرانشهر نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار