رئیس سازمان بسیج ادارات سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: رسالت انقلابی، اخلاقی، فرهنگی و ... ما زنده نگه داشتن یوم الله‌ها است که مهم و سرنوشت ساز هستند.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 04 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ محمدعلی قاسمی، رئیس سازمان بسیج ادارات سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی امروز در مراسم یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن محکوم کردن جنایات اسکتبار جهانی در گلزار شهدای کرمان اظهارداشت: تاریخ انقلاب اسلامی ما دارای فراز ونشیب‌ها و حوادث و یوم‌الله‌های مختلفی بوده که مهمترین آن‌ها حماسه ۹ دی و ۱۵ خرداد ۴۲ است که همگی چراع راه و مسیر روشن برای ملت است.

وی با اشاره به آیات قران مبنی بر بزرگداشت و بادآوری یوم‌الله برای مردم، ادامه داد: یوم‌الله ۹ دی تجلی اراده ملت و روز بصیرت و میثاق امن با ولایت بود و این حماسه بزرگ نطام و انقلاب را گردنه مهم تاریخی عبور داد.

رئیس سازمان بسیج ادارات سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: رسالت انقلابی، اخلاقی، فرهنگی و ... ما زنده نگه داشتن یوم الله‌ها است که مهم و سرنوشت ساز هستند و بصیرت‌افزایی برای مردم است و گرنه جامعه ما به ویژه نسل جوان با برنامه‌های منظمی که دشمن در جنگ ترکیبی دارد دچار شبهه و در دام دشمن گرفتار می‌شوند.

قاسمی اخلاص در عمل و گفتار، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری محض، خدمت بی منت را از مهم‌ترین برجستگی‌ها و صفات بارز شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: این خصایص و صفات از حاج قاسم چهره ملی، بین‌اللملی و جهانی ساخت و وی را محبوب دل‌ها و صاحب مکتب کرد.

وی ادامه داد: در میدان عمل، در میدان مبارزه، در میدان خدمت و در میدان عبادت و ... حاج قاسم سلیمانی مرد میدان بود و سخن ولایت برایش حکم‌الله بود و همیشه سفارش می‌کرد که خیمه ولایت را رها نکنیم که از شئون عاقبت‌بخیری است.

این مقام مسوول با بیان اینکه حاج قاسم دارای مکتب و مدرسه درس است، اظهار کرد: برای اینکه پیرو حقیقی و عملی راه شهدا و شهید حاج قاسم سلمیانی باشیم تبعیت از ولایت فقیه، دلسوز مردم و خدمتگذار صادق مردم باشیم.

قاسمی بیان داشت: تبعیت از رهبری یعنی تلاش مضاعف و جهادی در راستای جهاد تبیین، جهاد فرزندآوری، جهاد امیدآفرینی و حضور حداکثری در انتخابات و دعوت از دیگران حتی یک دوست و اعضای خانواده برای حضور در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

در پایان این مراسم یکی از کارمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) سربیشه به عنوان پیشکسوت دوران دفاع مقدس مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار