معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تولید محتوای اثربخش و قوی را لازمه تربیت دینی کودکان و نوجوانان دانست و از پیگیری راه اندازی دبیرخانه دائمی ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 05 January 2024

به گزارش تابناک قم، مسعود معینی پور طی سخنانی در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره «کتاب سال سلام» ضمن محکومیت جنایات صورت گرفته در قضیه اخیر کرمان و نیز غزه گفت: امروز تمدن غربی با حمایت از جنایتکاران صهیونیست وارد حوزه نسل کشی شده و این در حالی است که دنیا تا حدودی نسبت به حقیقت چهره ضد حقوق بشری آن‌ها آگاه شده است.

وی افزود: پشت این جنایت‌ها و کشتار کودکان و زنان در منطقه ما به خصوص غزه یک داستان فکری عمیق وجود دارد و این در حالی است که آن‌ها همچنین در عرصه فکر و رسانه به دنبال تهاجم هستند.

معینی پور در ادامه ضمن تشکر از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین جشنواره «کتاب سال سلام» افزود: سه دهه زحمت و تلاش‌ نسل فرهیخته و اساتیدی، چون حسن زاده، پوروهاب، ملامحمدی، رحماندوست و ... در دفتر تبلیغات در تولید و انتشار مجلات کودک و نوجوان باعث شد که ما امروز در چهاردهمین جشنواره کتاب سال سلام با افتخار از همت نویسندگان و شاعران و هنرمندان تجلیل کنیم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: البته این هنوز آغاز راه است و ان شاءالله با تلاش مجموعه‌های فرهنگی همچون خانه ادبیات ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آینده شاهد ثمرات بیشتر این تلاش‌ها خواهیم بود.

وی گفت: بی شک تولید محتوای اثربخش و قوی لازمه تربیت دینی کودکان و نوجوانان است و یکی از اهداف این جشنواره نیز تحقق همین هدف است.

معینی پور افزود: بنا داریم دبیرخانه دائمی ادبیات کودک و نوجوان با رویکرد معارف دینی را در قم راه بیندازیم و در این راستا دست نیاز و همکاری به سوی همه دلسوزان و صاحب نظران دراز می‌کنیم.

وی گفت: البته باید بکوشیم تا دامنه کار‌های مربوط به کودک و نوجوان فراتر از کتاب و نشریات به سمت تولیدات بصری و چندرسانه‌ای برود و حتی زمینه‌ای فراهم شود که محتوای رسانه‌ای مناسب برای تولید انیمیشن و فیلم کوتاه و ... آماده گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار