یکی از بهترین فعالیت‌های شورا‌های اسلامی ایجاد شغل برای بانوان در روستا‌ها است.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ 06 January 2024

امام جمعه اصفهان در دیدار اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های شهرستان‌های اصفهان با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در پی جنایت تروریستی کرمان، جلب اعتماد و رأی مردم را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این ارزش کمی نیست که مورد اعتماد مردم باشید و برای این اعتماد باید بسیار کار کرد و این مسئله بسیار قیمت و ارزش دارد.
آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد افزود: مسلمان بودن خود نعمت بالایی است، اما پس از اسلام، هیچ نعمتی بالاتر از زن خوب نیست و زن خوب نیز کسی است که به همسر خود خدمت کند و با آن رفیق باشد و هر مقامی که داشته باشد با مقام همسری فرق می‌کند.
عضو خبرگان رهبری گفت: شورای اسلامی شهر و روستا، عقل منفصل بقیه هستند، به این معنا که باید فکر کنند درباره شهر و یا روستا چه کاری انجام دهند که اصلاح شود و این جمع، جمعی هستند که مورد اعتماد مردم بوده و مردم به آن‌ها رأی داده اند و باید برای روستا و شهر خود کار کنند.
وی گفت: بانوان عضو شورا‌های اسلامی کار‌های بسیاری را می‌توانند برای زنان روستا انجام دهند و یکی از بهترین فعالیت‌ها ایجاد شغل برای بانوان در روستا است همانند قالیبافی که بسیار در ابتدای انقلاب رونق داشت.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: مهم‌ترین امر برای شورا‌ها این است که در جایی که مسئولیت دارند ایجاد اشتغال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار