استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام مشترکی هفته شوراهای آموزش وپرورش را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 10 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد متن پیام مشترک سید علی احمد زاده استاندار و حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تصویب قانون تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش و گرامیداشت هفته شورا‌ها بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
(و شاورهم فی الامر فاذا عزمت فتوکل علی الله) "سوره آل عمران ۱۵۹ "
آموزش و پرورش به عنوان نهادی فراگیر، از طریق تربیت نسل‌های آینده بستر ساز توسعه در همه‌ی ابعاد می‌باشد. پیچیدگی و گستردگی سبب می‌شود که فراتر از یک وزارت خانه به این نهاد بنگریم برای اینکه یک جامعه درجمیع ابعاد "فکری، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شکوفا شود نیازمند هم اندیشی و تضارب آرای افکار و سلیقه هاست که خروجی آن "مدرسه قوی و ایران قوی" است و از طریق حضور نهاد‌های مرتبط با مدیریت و سیاست داخلی زمینه اعتلای کیفی نظام تعلیم و تربیت را فراهم می‌کند. مشورت رنگ نیرنگ را از رنگین کمان فرهنگ می‌زداید و آن را به زیور و زینت مشارکت می‌آراید. نسیم هم فکری و مشورت به گل اندیشه رنگ زیبا و عطر فریبا می‌بخشد. مگر نه آن است که با آنکه نهال رسالت از سرچشمه زلال وحی سقایت می‌شد، ولی وجود گرامی پیامبر اکرم (ص) از مشورت و مشارکت دریغ نمی‌ورزیدند.
قانون تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش به همین منظور در تاریخ ۲۶/۱۰/۱۳۷۲ به تصویب رسید تا از ظرفیت نهادی مختلف جهت تقویت و توانمند سازی مدرسه قوی، تحقق مشارکت مردم نظارت آن‌ها در امر آموزش و پرورش، بهره گیری از کلیه منابع و امکانات جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی و پرورشی و ایجاد تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش که نتیجه این فرایند ایران قوی است استفاده شود. امید است شورا‌های آموزش و پرورش در سطوح مختلف با همکاری و همگامی اولیا، دانش آموزان و مدرسه با همفکری و تشریک مساعی و استفاده از کلیه امکانات و منابع بتوانند گام‌های موثری در راه توسعه و پیشرفت برنامه‌های آموزشی و پرورشی کشور بردارند.

سید علی احمد زاده            استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد

حسنعلی عزت خواه             مدیر کل آموزش و پرورش استان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
آقایان مسئول ضمن عرض کلی تبریک و تهنیت با خبر باشید که در آستانه این عید سعید 2 پچه 12 سال و 19 سال در استان تحت مدیریتتون خودکشی کردند. اگر عرضه دارید رسیدگی بفرمائید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار