در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم، به میزبانی سمنان از ۹ نفر از هنرمندان ایلامی در بخش‌های مختلف تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 10 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ در این جشنواره در بخش طراحی فضا رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مالک آبسالان برای نمایش «نترس، آب‌‎ها مهربانند» اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد، رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به «علیرضا داننده‌فرد» برای نمایش‌های «بهمن» و «بازنده» و مالک آبسالان برای نمایش «نترس، آبها مهربانند» اهدا شد.

در بخش بازیگری زن هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی، از بازیگران نوجوان، دیانا منصوری برای نمایش «غسل آخر» و آوا مرادی برای نمایش «رویایی برای نفتکش‌ها»، تقدیر کرد.

رتبه دوم، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به ماریا الماسی برای بازی در نمایش «خوشبختی در اودسا» و مریم عبدی برای بازی در نمایش «رویایی برای نفتکش‌ها» رسید.

در بخش نمایشنامه‌نویسی نیز هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی، از رامین علیزاده برای نمایشنامه «راز گل ژنتیک و قصه‌های مثله شده» و زهرا چراغی برای نمایشنامه «رویایی برای نفت کش‌ها» تقدیر کرد.

در بخش کارگردانی هیئت داوران در این بخش، با اهدای لوح و جایزه نقدی، از پویا حسنوند برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» و زهرا چراغی برای نمایش «رویایی برای نفتکش‌ها» تقدیر کرد.

این رویداد هنری، با حضور ۳۰۰ هنرمند از ۸ استان کشور در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی از ۱۳ تا ۱۷ دی برگزار شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار