تفاهم نامه ساخت زمین ورزشی چمن مصنوعی بین شهرداری یزد و خیّر شهرساز و فرهنگ ساز به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در محله آزادشهر امضا شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 10 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت زمین ورزشی چمن مصنوعی گفت: در راستای فعالیت هایی که توسط مجمع خیّرین شهرساز و فرهنگساز شهرداری یزد دنبال می شود و در انتخاب پروژه هایی که می توان به صورت خیّری اقداماتی صورت بگیرد، شهرداری یزد پروژه های اجتماعی و ورزشی در محلات را مورد هدف قرار داده است.
 
محی الدینی افزود: در همین راستا امروز در خدمت خیّرین محترم از شرکت نیلگون خلیج فارس بودیم که مقرر شد این شرکت یک زمین چمن مصنوعی را در میدان حضرت ولی عصر (عج) (فلکه پنجم محله آزادشهر) روبروی مسجد ولی عصر(عج) با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث کند.
 
وی بیان این که شهرداری یزد فعالیت گسترده و جدی را در زمینه مسائل اجتماعی و ورزشی شروع کرده است گفت: در آغاز هفته جاری عملیات اجرایی ساخت گرمخانه شهر یزد با همت خیر شهرساز آغاز کردیم و انشاالله در آغاز هفته آینده عملیات اجرایی ساخت این زمین ورزشی هم شروع شود.
 
شهردار یزد ابراز امیدواری کرد به زودی تفاهمنامه ساخت یک پروژه ورزشی خیّری دیگر در یکی از محلات یزد منعقد و عملیات ساخت آن شروع شود.
 
رضا اویسی خیر شهرساز و فرهنگ ساز گفت: امروز افتخار داشتیم به نمایندگی از شرکت نیلگون خلیج فارس در خدمت شهردار یزد تفاهمنامه ساخت اجرای زمین ورزشی چمن مصنوعی را امضا کنیم.
 
وی ضمن تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: مایه افتخار هست که شرکت نیلگون خلیج فارس با مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شهرداری یزد همکاری داشته باشد و امیدواریم در نقاط مختلف شهر یزد بتوانیم پروژه های خوبی که برای مردم و به ویژه جوانان مثمر ثمر هست انجام داده و این کار ارزشمند را ادامه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار