مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: سالانه حدود ۶ همت از محل سود شرکت‌های متعلق به این صندوق برای بیمه تکمیلی اعضا پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 10 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مهدی مسکنی شامگاه امروز در جمع مسؤولان کانون‌های بازنشستگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش جمعیت بازنشستگان کشور، گفت: بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در چهارچوب بودجه‌های مصوب و آیین‌نامه هیات وزیران بازنشستگان را بیمه کنند و صندوق مسؤول پیگیری مطالبات بازنشستگان از دستگاه‌های اجرایی مربوط به آنان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ادامه داد: سالانه حدود ۶ همت از محل سود شرکت‌های متعلق به صندوق بازنشستگی برای بیمه تکمیلی اعضا هزینه می‌شود که از این میزان دولت هیچ رقمی را پرداخت نمی‌کند.

وی افزود: از آغاز مدیریت فعلی تا کنون سه مرحله وام ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شده که اعتبار هر سری از پرداخت تسهیلات یک‌همت بوده است.

مسکنی اضافه کرد: در آغاز مدیریت فعلی کلیه معوقات بازنشستگان که حدود پنج همت بود پرداخت و بدهی صندوق بازنشستگی به روز شد.

وی بیان کرد: مدیریت جدید ایجاد خانه‌های امید را در پنج استان محروم از جمله چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار داده است و به زودی این مراکز راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته برای اولین بار به فرزندان ۲ هزار بازنشسته تسهیلات ازدواج پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار