کد خبر: ۱۱۴۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴ 11 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: بنا بر تلاش صورت پذیرفته در یک سال اخیر در بحث ایجاد درآمدهای پایدار، استفاده از ظرفیت مراکز معاینه فنی در بحث توسعه کسب و کار و با تجدید ارزیابی دارایی ها تا پیش از پایان سال ستاد معاینه فنی از شمول ماده 141 قانون تجارت خارج خواهد گردید.
بر اساس گزارش روابط عمومی، شادی مالکی مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح جزئیات این خبر گفت: از آنجائیکه تعرفه معاینه فنی توسط دولت تعیین می شود و افزایش آن متناسب با تورم و هزینه های جاری مراکز نیست در چند سال اخیر این مسئله موجب زیان انباشته شرکت گردیده که این امر شرکت را مشمول ماده 141 قانون تجارت نموده است. با توجه به اینکه در مجامع سالانه به خروج این مجموعه از شمول ماده 141 به عنوان یکی از تکالیف تاکید می گردید لذا خوشبختانه با تلاش و پیگیری ستاد و مجموعه اقدامات صورت پذیرفته تا پیش از پایان سال این شرکت از شمول ماده 141 قانون تجارت خارج خواهد شد.
مالکی با اشاره به اینکه ستاد معاینه فنی به عنوان یکی از شرکتهای پیشتاز در شهرداری در بحث خروج از شمول ماده 141 است اظهار داشت: در بحث جبران زیان های انباشته و ایجاد درآمدهای جدید در یکسال اخیر اقدامات خوبی انجام شده است. راه اندازی خدمات جدید خودرویی، افزایش سهم شهرداری در واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی و در آمد حاصل از تعمیرگاه ها، ایجاد ظرفیت های جدید تبلیغات در مراکز، راه اندازی خرید و فروش و تعویض پلاک در مراکز معاینه فنی ، افزایش بهره وری خطوط معاینه فنی ، فروش دارایی های راکد و مازاد(مستهلک)و تجدید ارزیابی دارایی ها تنها بخشی از اقداماتی بوده که در این راستا انجام شده است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار