تابناک کهگیلویه وبویراحمد
در فرودگاه آلمان از من خواستند تا کلاه خود را بردارم ولی قبول نکردم و به مترجم خود گفتم بگوید کلاه خود را بر نمی‌دارم زیرا این جزئی از فرهنگ عشایری کشورم است
کد خبر: ۱۱۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 19 October 2015

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد از مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی باقری یاسوج بازدید کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد خسرو باقری که مدیران کهگیلویه و بویراحمد از وی به عنوان پدر صنعت این استان یاد می‌کنند در این بازید گفت: باید قدردان جمهوری اسلامی و نظام ولایت فقیه باشیم زیرا این استان هرچه دارد به برکت این نظام و انقلاب اسلامی است و خدمات انجام گرفته در این ۳۷ سال قابل مقایسه با گذشته نیست.

باقری گفت: در برخی مواقع دولت تنها روی کاغذ اعتباراتی را به این استان اختصاص می‌دهد که در تخصیص حداقل‌ها صورت می‌گیرد که این موضوع همچون نوشتن چک بی محل است.

کارآفرین کلاه نمدی کهگیلویه و بویراحمد از سفر خود به کشور آلمان برای خرید ماشین آلات مورد نیاز مجتمع دنا صنعت یاسوج اشاره کرد و افزود: در فرودگاه آلمان از من خواستند تا کلاه خود را بردارم ولی قبول نکردم و به مترجم خود گفتم بگوید کلاه خود را بر نمی‌دارم زیرا این جزئی از فرهنگ عشایری کشورم است.

باقری خواستار حمایت از کارآفرینان و صنعتگران این استان شد و عنوان کرد: بسیاری از کارآفرینان این استان به دلیل بدهی یا در زندان بسر می‌برند و یا فرار کرده‌اند و برخی نیز کج‌دار مریض فعالیت دارند.

وی با انتقاد از طولانی شدن سفر هیئت دولت به استان کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: انتظار می‌رود در این سفر برای خروج این استان از محرومیت و تسریع در روند رسیدن به توسعه برنامه‌ریزی و تصمیم علمی و منطقی اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار