فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس، 103 کیلو و 50 گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود کشف کردند.
کد خبر: ۱۱۴۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 11 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه اتوبوس اسکانیا که ازمبداء زاهدان به مقصد گنبد کاووس در حال حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس، مقدار ۱۰۳ کیلو و ۵۰گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده و به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه اتوبوس را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار شجاعی نسب با هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به صورت شبانه روزی تمام حوزه سرزمینی خراسان جنوبی را رصد می کند و اجازه هیچ گونه ناامنی و جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار