معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان:
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از اجرای مرحله سوم طرح شهید همت در سطح مدارس ابتدایی شهرستان ها و مناطق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 13 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ فاطمه پاپی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام بیان داشت: مرحله سوم طرح شهید همت از ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ لغایت ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره از همکاران شرکت کننده در کلاس‌های این طرح برگزار می‌شود.

وی افزود: هر گروه با نظارت و راهبری مدرس شهرستانی یک عنوان درس را از کتاب درسی انتخاب و نسبت به طراحی آموزشی و بحث و تبادل نظر جهت اجرای نوین و ترکیبی این طراحی اقدام و پس از آن نیز نماینده گروه، این طراحی آموزشی را در مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه اجرا می‌کند.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: در پایان از هر عنوان درسی، یک گروه برتر در سطح شهرستان و منطقه انتخاب و گروه‌های برتر به مرحله استانی "عصر جدید یاددهی و یادگیری" راه پیدا می‌کنند.

پاپی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این مرحله این است که آموزگاران آموخته‌های خود در جلسات حضوری و مجازی طرح شهید همت را در کلاس اجرا نمایند، و آموزگاران می‌بایست الگوی مناسبی به منظور ارائه مطالب فراهم کرده و همکاران از تجارب خود در جهت ارائه بهتر به دانش آموزان استفاده کنند.

وی در پایان گفت: گروه‌های ارزیابی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل از مراحل اجرای مرحله سوم طرح شهید همت در سطح شهرستان‌ها و مناطق به صورت میدانی نظارت خواهند کرد.

تیم‌های نظارتی این معاونت از ۲۰ بهمن لغایت ۲۰ اسفند با حضور در شهرستان‌ها و مناطق از نزدیک نحوه اجرای فاز سوم طرح شهید همت را بررسی و ارزیابی می‌کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار