مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: نجاتگران این جمعیت پیکر مرد ۴۸ ساله که بر اثر ایست قلبی در ارتفاعات کوه ارغوان جان خود را از دست داده بود به پایین کوه انتقال دادند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 13 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا علی‌محمدی اظهار کرد: نجاتگران این جمعیت پیکر مرد ۴۸ ساله که بر اثر ایست قلبی در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام جان خود را از دست داده بود به پایین کوه انتقال دادند.

وی افزود: عصر دیروز ۲۲ دی ماه در پی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ۱۱۲ ) مبنی بر ایست قلبی فردی ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به همراه تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام ادامه داد: تیم عملیاتی جمعیت به همراه تکنیسین اورژانس به فرد جان‌ باخته دسترسی پیدا کردند و عملیات احیای قلبی _ ریوی را شروع کردند که متاسفانه این کوهنورد ۴۸ ساله به علت ایست قلبی فوت کرده بود.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: نجاتگران‌ جمعیت پس از تثبیت فرد فوتی و عبور از مسیرهای صعب العبور وی را با کمک نیروهای مردمی به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل مسئول دادند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار