مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با طراحی رویداد تخفیف ویژه دانش‌آموزی و توزیع بیش از 50 هزار دعوتنامه طرح تخفیف 50 درصدی، دانش‌آموزان مدارس اصفهان می‌توانند به همراه 10 نفر از همراهان خود از ظرفیت‌های تفریحی شهربازی شهر رویاها بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 14 January 2024

سعید ساکت با اشاره به پیگیری رویدادهای مختلف تخفیفی برای سهولت در بهره‌مندی بیشتر شهروندان از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان اظهار داشت: دانش آموزان قشر آینده‌ساز میهن اسلامی‌مان ایران هستند که نقش ویژه و ارزنده‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارند، به همین منظور ارتقای نشاط اجتماعی برای ارتقای کارایی در محیط‌های علمی و اجرایی توسط آن بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: در 2 سال اخیر اقدامات رویدادی قابل توجهی درخصوص استفاده گسترده دانش‌آموزان، مدارس و فرهنگیان طراحی و اجرا شده که از جمله آنها می‌توان به توزیع نزدیک به 100 هزار بسته تخفیفی در مدارس اصفهان اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به سایر طرح‌های رویدادی از قبیل تخفیف 50 درصدی روز معلم، تخفیف 50 درصدی هفته نوجوان و سایر رویدادها بیان کرد: امسال همچون 2 سال اخیر طرح دعوتنامه تخفیفی 50 درصدی ویژه دانش‌آموزان طراحی و عملیاتی شد.
وی در تشریح این طرح جدید خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از 50 هزار دعوتنامه طرح تخفیف 50 درصدی در مدارس و سازمان‌های اصفهان به منظور بهره‌برداری آسان و بیشتر شهروندان توزیع شده که دانش‌آموزان عزیز می‌توانند تا سقف 10 نفر با در دست داشتن برگه تخفیفی خود و ارائه آن به گیشه شهربازی شهر رویاها از ظرفیت بازی‌های روباز و سینماهای چند بعدی آن بهره‌مند شوند.
ساکت خاطرنشان کرد: این طرح تخفیفی تا تاریخ 20 اسفند 1402 تداوم خواهد داشت و دانش‌آموزان اصفهانی به همراه همراهان خود می‌توانند از طرح مذکور تا پایان تاریخ مقرر از ظرفیت‌های تفریحی شهربازی شهر رویاها استفاده نمایند.
ساکت خاطرنشان کرد: گفتنی است با اجرای طرح‌های دانش‌آموزی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان توانست در زمستان سال 1401 به رکورد بیشترین حضور اردوهای دانش‌آموزی در یک روز از زمان تأسیس این مجموعه تفریحی دست یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار