معاون مالی اقتصادی شهرداری قم گفت: ۵۰ درصد مغازه‌های اطراف قبرستان نو تملک شد و ۵۰ درصد مابقی هم تا پایان سال کار تملک به صورت زمین‌های معوض صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳ 16 January 2024

به گزارش تابناک قم، معاون مالی اقتصادی شهرداری قم در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۵۰ درصد مغازه‌های اطراف قبرستان نو تملک شد و ۵۰ درصد مابقی هم تا پایان سال کار تملک به صورت زمین‌های معوض صورت می‌گیرد گفت: این تصمیم استانی بوده و ۱۳۲ مغازه با هزینه هنگفت برای تملک به شهرداری واگذار شد.

وی با اشاره به طرح عماریاسر و عمر ۴۰ ساله آن هم گفت: این طرح به طول دو کیلومتر است که از خیابان معلم تا میدان سپاه ادامه دارد و ۲۷۵ پلاک باید تملک شود که در حال حاضر ۱۴ پلاک آن باقی مانده است که از خیابان شهید فاطمی (دورشهر) تا ریل راه آهن این پلاک‌ها قرار دارند.

معاون مالی اقتصادی شهرداری قم در خصوص سیما و منظر اطراف طرح عماریاسر هم گفت: ۳۵ تا ۴۰ بلوک در اطراف طرح، قابلیت احداث پیش بینی شده است که حدود ۳۰ هزار مترمربع است که باید به شکلی احداث شود که از نظر زیبا و منظر شهری و ترافیکی در شان اطراف حرم باشد و پیش بینی می‌شود که مردمی که مالک هستند، خودشان در صورت تمایل سرمایه گذاری کنند با سهم زمینی که دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار