سرپرست فرمانداری دنا در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ابن شهرستان با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم حمایت از اقشار کم درآمد جامعه می باشد ، گفت: رؤسای بانکها درحوزه تسهیلات منابع خود را به جد پیگیری نمایند و توسعه متوازن را نیز در پرداخت رعایت نمایند.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 16 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمد سرپرست فرمانداری دنا در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم حمایت از اقشار کم درآمد جامعه می باشد ، گفت: رؤسای بانکها درحوزه تسهیلات منابع خود را به جد پیگیری نمایند و توسعه متوازن را نیز در پرداخت رعایت نمایند.

شعبانی سرپرست فرمانداری دنا در این جلسه با انتقاد از تعدادی از بانک ها خواستار پرداخت به موقع تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان و در اولویت قرار دادن آنها شد.
شعبانی ایجاد اشتغال پایدار و مولد را از اهداف اصلی کارگروه برشمرد و اذعان کرد: به دنبال آمارسازی و اینکه از شهرستانهای دیگر جا نمانیم نیستیم، بلکه هدف اصلی ما که نباید از آن غافل شویم، ایجاد شغل برای جوانان است.
وی تاکیدکرد: آمارها تنها نشانگری از وضعیت بیکاری شهرستان است و نباید صرفا به دنبال ارتقای این آمارها باشیم بلکه باید بدنبال ایجاد اشتغال واقعی باشیم. سرپرست فرمانداری دنا خواستار همراهی بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شد و افزود: با توجه به شرایط اسفند ماه که هم در ایام انتخابات و هم ایام پایان سال هستیم، کمتر از دو ماه مفید برای پرداخت تسهیلات فرصت داریم که باید در این موعد تمام سهمیه بانک‌ها پرداخت شود.
ارائه گزارش از عملکرد سامانه رصد ، ارائه گزارش ازآخرین وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره 16 و تبصره 18 بانک ها از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

تشکیل جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دنا

تشکیل جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دنا

تشکیل جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار