مدیرکل بنیاد مسکن گیلان
به گفته مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، در راستای طرح نهضت ملی مسکن و با تلاش دولت سیزدهم، پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در گیلان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ 18 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان صبح‌ امروز در گفت‌وگو خبری سیمای مرکز گیلان با بیان توجه به بافت روستایی و جلوگیری از مهاجرت از روستا به شهر یکی از اهداف بنیاد مسکن در سطح کشور است، اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن و با تلاش دولت سیزدهم، پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در گیلان آغاز شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به بانک‌های عامل به پرداخت تسهیلات وام روستایی به واجدین شرایط گقت: ابلاغ پرداخت تسهیلات در هفته گذشته به بانک‌ها ابلاغ شده و اکنون امکان اخذ وام در گیلان وجود دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان نگرانی برخی از روستائیان در خصوص احتمال عدم اخذ وام را به حق دانست و افزود: سال گذشته با مساعدت بانک مسکن استان سهمیه تسهیلات مسکن روستایی به صورت کامل جذب شد که یکی از اقدامات مهم در حوزه مسکن روستایی گیلان بود.

دائمی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت‌گرفته اراضی ملی و مستثنیات و اراضی تحت اختیار نهادهای حمایتی در گیلان شناسایی شدند، تصریح کرد: این اراضی در شورای مسکن و شورای برنامه‌ریزی استان در حال تعیین تکلیف و ساماندهی بوده و در روزهای آتی به شهرستان‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی با تأکید بر تامین اراضی در قالب نهضت ملی مسکن در گیلان بیان کرد: اراضی لازم برای اجرای درست طرح نهضت ملی مسکن در گیلان شناسایی و تهیه شده و اکنون مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار