استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : الحاق شهرک شهید کشوری به شهر ایلام یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهرک است.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 18 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا به همراه معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی پس از بازدید از این شهرک، در جمع مردم این شهرک در مسجد حضرت فاطمه زهراء (س) حضور یافت.

استاندار ایلام اظهار داشت :   یکی از سیاست‌های دولت این است که شهرک‌ها و روستاهایی که در مجاور شهرها هستند برای توسعه و گسترش خدمات‌رسانی به شهر الحاق شوند که در این راستا با تهیه طرح توجیهی پیگیری‌های لازم از طریق واحد تقسیمات کشوری وزارت کشور برای الحاق شهرک شهید کشوری به شهر ایلام انجام می‌شود.با وجود همه هجمه‌های سنگین جبهه استکبار و بدخواهان نظام، کوچکترین خللی در حرکت نظام و عزم و اراده مردم به وجود نیامده است.

وی افرود :  کمتر کشوری می‌تواند این تاب‌آوری را در برابر همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان داشته باشد ‌و در جغرافیای دنیا، هیچ کشوری نمی تواند این ادعا را داشته باشد که با وجود تهدیدات نرم و سخت دشمن، حامی مستضعفان دنیا نیز باشد.

بهرام نیا ادامه داد : مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد و همه مسئولان کاملاً به این مشکلات واقف هستند و با تمام وجود برای کم کردن مشکلات و رفاه حال مردم، شب را از روز نمی شناسند.

استاندار ایلام  با اشاره به اینکه با وجود مشکلات وقتی بحث نظام، انقلاب و ولایت مطرح می‌شود، مردم حفظ نظام، پشتیبانی از ولی امر مسلمین، حمایت از نخبگان و دانشمندان هسته‌ای و سایر دانشمندان را در اولیت می دانند چرا که همه این اقشار برای رفاه، امنیت مردم و اعتلای نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد : ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر نیز برای کارهای زیرساختی تا پایان سال به این شهرک اختصاص خواهد یافت.

 بهرام نیا گفت  :  ۲۰۰ منزل خارج از محدوده شهرک شهید کشوری به این شهرک الحاق و مشمول خدمات شهری شدند.

وی تاکید کرد : درمانگاه شبانه روزی نیازمند داشتن یک میزان جمعیت تعیین شده است که هم برای راه‌اندازی درمانگاه و هم تهیه آمبولانس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری خواهند کرد./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار