استاندار آذربایجان غربی گفت:کارهای جهادی خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 21 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به عدالت محوری دولت سیزدهم، اظهار داشت: با تصویب و آغاز عمیات اجرایی ۷۳۰ پروژه در راستای عدالت محوری و ایجاد توازن، برخی از شهر‌های استان از شاخص‌های محرومیت عبور کرده و به درجه سبز و بهبودی رسیده است.

معتمدیان همچنین با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف استان با استفاده از اعتبارات ملی صورت گرفته، افزود: تا پایان سال همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان دارای اینترنت پرسرعت می‌شوند و در تلاش هستیم تا پایان دولت سیزدهم، شاهد اتصال شهر‌های بزرگ آذربایجان غربی به شبکه اینترنت پرسرعت از طریق طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های وزارت ارتباطات باشیم.

وی در ادامه افزود: با اهتمام و مشارکت تمامی شهرداری‌های استان، موانع موجود در رسیدن به سرعت بالای اینترنت در آذربایجان غربی رفع شده و این طرح به زودی به اتمام می‌رسید.

استاندر آذربایجان غربی در پایان درخصوص تکمیل پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان نیز گفت: با رفع عقب افتادگی‌ها و اتمام پروژه‌ها، در سال آینده شاهد سفر استانی ریاست جمهوری به آذربایجان‌غربی و جذب اعتبارات دیگری برای پروژه‌های جدید خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار