فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از بازداشت شدن زوجی که با تهدید و ارعاب و زور از ۲ شهروند سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 21 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع اعلام یک مورد مفقودی تلفن همراه در کلانتری ۱۳ گلستان موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های موشکافانه پلیس و اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد موضوع فقط مفقودی تلفن همراه نبود، بلکه شاکیه به علت ترس از آبرو ابتدا از عنوان کردن سرقت تلفن همراهش توسط یک زوج خبیث خودداری کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان اضافه کرد: به همین منظور مأموران کلانتری ۱۳ در یک عملیات منسجم و سریع هر ۲ متهم را در منزلشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

عرب بیان کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی مشخص شد، متهم زن پس از کسب اعتماد شاکیه، وی را به منزلشان دعوت کرد و در آنجا شوهرش با قمه و تهدید مدارک هویتی، وسایل ارزشمند، وجه نقد و تلفن همراه او را سرقت و وی را به‌شدت در خصوص مطرح کردن شکایت تهدید کرده بود.

وی با اشاره به اینکه این زوج به یک سرقت دیگر با همین روش اعتراف کردند، افزود: تلاش پلیس برای شناسایی شاکی دیگر و همچنین سرقت‌های احتمالی دیگر توسط متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان، وسایل و مدارک سرقت‌شده شاکیان کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار