مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امدادگران این جمعیت در ۱۰ ماهه امسال در مجموع به ۴۰۰حادثه غیرمترقبه، طبیعی، آتش‌سوزی و سیار حوادث امدادرسانی کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 12 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا علی‌محمدی با بیان اینکه عمده این حوادث به تعداد ۱۷۱مورد جاده‌ای بوده است، اظهار کرد: مابقی این حوادث شامل ۸۴ مورد حوادث کوهستان، ۲۰مورد سیل و آبگرفتگی، ۱۰ مورد دریایی و ساحلی، هشت مورد آتش سوزی،۶ مورد زلزله و مابقی سایر حوادث بوده است.

وی تعداد تیم‌های عملیاتی به‌کارگیری شده در این حوادث را ۷۶۶مورد عنوان کرد و گفت: در این مدت در مجموع به ۶۱هزار و ۱۰۲نفر در جریان این حوادث، امدادرسانی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۸۵۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

علی‌محمدی درمان سرپایی در این مدت را ۴۲ هزار و ۹۶۸ نفر، نیروهای عملیاتی به‌کارگیری شده را پنج هزار و ۶۵۰ نفر و عملیات رهاسازی را ۴۲نفر عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام یکی دیگر از خدمات این مجموعه را اسکان افراد حادثه‌دیده عنوان کرد و گفت: امسال در مجموع ۷۵هزار و ۴۱۴نفر توسط این جمعیت اسکان داده شده است.

علی‌محمدی یادآور شد: عمده خدمات‌دهی این جمعیت در سال جاری در شهریورماه و ایام اربعین انجام شده است.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، حوادث امدادرسانی شده این جمعیت نسبت به مدت مشابه پارسال ۹درصد افزایش داشته است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار