جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛
آستارا- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای پرسنل نیروی انتظامی در آستارا گفت: ارتقای جایگاه بازنشستگان نیروی انتظامی نیز در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 23 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، سردار حسین حسن‌پور عصر دوشنبه در همایش قرارگاه تابان که در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی آستارا برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از زحمات بازنشستگان و رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های آنان است و تمام تلاش‌ها بر این است مشکلات این عزیزان به حداقل برسد.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه شهرستان آستارا دارای ۳۴۰ بازنشسته انتظامی است، افزود: ارتقای منزلت و جایگاه بازنشستگان نیروی انتظامی در دستور کار مسؤولان ذیربط قرار دارد و به صورت ویژه پیگیر مشکلات و خواسته‌های بازنشستگان نیروی انتظامی هستیم.

وی با اشاره به عملیات ساخت و ساز به متراژ ۲۴۰ هزار متر مربع توسط نیروی انتظامی در استان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها که شامل احداث کلانتری، پاسگاه و محیط‌های آموزشی، تفریحی و خدماتی است بین ۶۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

سردار حسن پور با اشاره به احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای پرسنل نیروی انتظامی در شهرستان آستارا افزود: این واحدهای مسکونی در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به بازنشستگان نیروی انتظامی، افزود: در این خصوص تسهیلات زیادی به بازنشستگان اعطا شده و پرداخت تسهیلات همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و بازنشستگان نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار