فرماندار شهرستان چرداول گفت : خدمات انجام شده در حوزه زیرساختی و عمرانی چرداول در حوزه روستایی طی ۲ سال اخیر، اجرای طرح هادی روستایی در ۶۵ روستا به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 26 January 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی بیان داشت : اجرای ۸ پروژه شامل توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی آموزشی در شهرستان از جمله مدرسه ۶ کلاسه آسمان‌آباد، مدرسه یک کلاسه روستای دره‌چپی، زیرساخت گردشگری روستای هدف زنجیره علیا، زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال زیرتنگ بیجنوند و گازرسانی به روستای دره‌چپی با مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از اهم این پروژه‌هاست.

وی افزود : پیگیری اجرایی شدن سد چناره با تجهیز کارگاه، ایجاد زیرساخت‌های لازم اولیه، جاده دسترسی، تونل انحرافی و شروع به کار اولیه پروژه با مبلغ ۱ هزار و ۲۰ میلیارد ریال و احداث ساختمان‌های بخشداری شباب و زاگرس با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات حوزه شهری است. 

محمدی خاطرنشان کرد : اجرای ۶ پروژه محرومیت‌زدایی شامل مدرسه روستای کله‌قتار سفلی، دبستان روستای میوله، مدرسه روستای بردبل، آبرسانی به روستای شله‌کش و طرح آبخیزداری روستای جوب‌سرخ با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال‌، اجرای ۷ طرح و پروژه در روستاهای شهرستان حاصل از ارزش افزوده با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حوزه بنیاد مسکن از دیگر طرح‌های اجرا شده در حوزه روستایی است.

وی ادامه داد :  در قالب اجرای طرح تفضیلی شامل آبرسانی، توسعه فضای سبز عمومی و احداث سیل‌بند و توسعه اصلاح شبکه معابر شهری و با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در سطح شهرستان از اقدات انجام شده در حوزه شهری است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار