امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی جهان اسلام غزه است، گفت: باید محکومیت رژیم صهیونسیتی، رصد امور و کمک به مردم غزه به هر شکلی که ممکن است دنبال شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 26 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی جهان اسلام غزه است، گفت: باید محکومیت رژیم صهیونسیتی، رصد امور و کمک به مردم غزه به هر شکلی که ممکن است دنبال شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: همواره در دهه فجر به ابعاد مادی انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود، اما این موضوع نباید ما را از ابعاد معنوی انقلاب غافل کند چرا که حقانیت انقلاب توسط همین معنویات اثبات می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم در همه شرایط انقلاب را تنها نگذاشتند و با وجود تمام مشکلات پای انقلاب ایستادند، افزود: مردم به وضوح شاهد تلاش تیم دولت هستند و تمام این فعالیت‌ها سبب ایجاد امید در جامعه می‌شود، اما در این بین انتظاراتی نیز وجود دارد.

نکونام اضافه کرد: مردم معتقدند در برخی موارد موتور فعالیت دولت کُند است و آن حرکتی که باید را شاهد نیستند و به این مطالبات پاسخ اقناعی داده نمی‌شود.

با جلسه و ارشاد کار اجرایی پیش نمی‌رود

وی عنوان کرد: گاهی به تذکرات دلسوزانه در استان توجه نمی‌شود و امیدآفرینی با حضور میدانی در شهر‌ها و روستا‌ها ضعیف است چرا که با جلسه و ارشاد کار اجرایی پیش نمی‌رود.

امام جمعه شهرکرد توضیح داد: برخی از رفت و آمد‌ها و بازدید‌ها وجود دارد، اما با توجه به شرایط امروز باید فعالیت‌ها بیشتر شود و برخی از نقاط استان به کمک بیشتری نیاز دارد.

وی گفت: ما باید به عنوان مسؤول پاسخگوی مشکلات مردم باشیم و تا کنون در این خصوص اقدامی انجام نشده است.

نکونام با اشاره به اینکه مردم از برخی از مدیران رضایت دارند، افزود: مردم بصیر ما انقلاب خود را تا کنون تنها نگذاشته و نمی‌گذارند.

وی در پایان اضافه کرد: انتخابات پیش‌رو نیز با حضور با شکوه مردم برگزار می‌شود و داوطلبان نیز باید سعی کنند در تبلیغات خود بی‌تقوایی نداشته باشند و کار را برای رضای خدا و تقویت نظام اسلامی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار