استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : انعکاس دستاوردهای دولت به نحوه شایسته به روابط‌عمومی‌ها بستگی دارد. هر قدر روابط‌عمومی‌ها توانمند باشند دستاوردها به‌طور هنرمندانه و هوشمندانه به مردم انعکاس داده می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 31 January 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : هر یک از مدیران روابط‌عمومی، عملکردهای شاخص خود را ارایه کردند که جهاد تبیین همان انعکاس دستاوردها است.

وی افزود : رسالت اصلی روابط‌عمومی‌ها، اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی است و انتظار می‌رود روابط‌عمومی با استفاده از ظرفیت بالای خود با انعکاس عملکردها، در موفقیت دستگاهی که در آن فعالیت می‌کند اثرگذار باشد.

بهرام نیا ادامه داد : اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی به موقع، صحیح و شفاف دستاوردها، تنها سلاح ما در مقابل جنگ شناختی دشمن است.

وی خاطرنشان کرد : با اهتمام رسانه‌ها و مدیران، ایلام در کشور به عنوان پدیده‌ی نوظهور در گردشگری معرفی شد و اکنون استان ایلام به عنوان پایتخت خادمین زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) شناخته می‌شود.

وی مطرح کرد : اسم ایلام در کشور اکنون یادآور استانی است که پایتخت فرهنگی و مذهبی بوده و ویژگی اصلی مردمان آن سخاوت و شجاعت است.

استاندار ایلام گفت : روابط‌عمومی‌ها باید پاسخ‌گوی شبهات و انتقادات مردم و رسانه‌ها باشند و اقناع‌سازی مردم در دستور کار روابط‌عمومی‌ها قرار گیرد. روابط‌عمومی‌ها نباید اجازه دهند سئوالات مردم و رسانه‌ها در هاله‌ای از ابهام بماند.

بهرام نیا  با با اشاره به این که روابط‌عمومی‌ها چشم بینا و گوش شنوای دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: روابط‌عمومی‌ها با خلاقیت خود می‌توانند جایگاه سازمان‌ها را ارتقا دهند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار