مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای گازرسانی به روستای سرتنگ زعفرانی و کارخانه آسفالت بازیار مهران، بیش از ۷۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 05 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ طی آیینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، امام جمعه و فرماندار مهران و جمعی از مسئولان محلی، مشعل گاز در روستای سرتنگ زعفرانی مهران روشن شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این مراسم گفت: برای گازرسانی به روستای سرتنگ زعفرانی و کارخانه آسفالت بازیار مهران، بیش از ۷۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

محمود کشاورز با تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه با گازرسانی به این روستا هم اکنون تمامی مناطق شهری و روستایی مهران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، افزود: برای گازرسانی به این روستا ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده و برای گازرسانی به صنایع مذکور ۲۳۰ متر لوله چهار اینچ خط تغذیه و یک عدد ایستگاه نصب و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه طرح گازرسانی به روستای مذکور در هفته دولت امسال کلنگ زنی شد و در همان روز قول داده شده که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد، خواسته ساکنان این روستا در کمترین زمان ممکن محقق شد، اظهار داشت: جدید التاسیس بودن این روستا دلیل زمانبر بودن گازرسانی به این مناطق بوده است و با توجّه به محرومیت این روستاها و شروع فصل سرما، تلاش شد در زمان مقرر عملیات اجرایی گازرسانی به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی و رساندن سوخت پاک در مناطق روستایی این استان بالاتر ازمیانگین کشوری است، تصریح کرد: با گازرسانی به این روستا هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و مهران در ردیف مناطق سبز استان قراردارد.

کشاورز گفت: دولت سیزدهم به مناطق محروم و در حال توسعه توجه ویژه ای دارد.

همچنین امام جمعه مهران با اشاره به اینکه کمتر از ۵ ماه از کلنگ زنی طرح گازرسانی به این روستا می‌گذرد و امروز شاهد افتتاح گازرسانی به این روستا هستیم، گفت: این دولت و مدیرانش صادق الوعده هستند که نمونه بارز آن مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام است.

حجت الاسلام سید عبدالله امینی با بیان اینکه خدمت به مناطق محروم و در حال توسعه کمتر از عبادت نیست، افزود: شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور استان موفق بوده که این نشانه مدیر جهادی و انقلابی است.

همچنین فرماندار شهرستان مهران از تلاش‌های مدیرعامل شرکت گاز استان و همکارانشان در گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شرکت گاز استان ایلام عملکرد بسیار مثبتی در امورات تخصصی خود که همانا گازرسانی به مناطق مختلف استان است دارد و در ایام اربعین حسینی با فعالیت‌های فرهنگی و پشتیبانی در کنار سایر مسئولان استان نقش آفرینی کرده است.

علی عباس شفیعی با اشاره به اینکه در سایه تلاش‌ها و خدمات رسانی خوب شرکت گاز استان هم اکنون این شهرستان در ردیف مناطق سبز استان قرار دارد، افزود: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

همچنین سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: با تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان خوشبختانه کار گازرسانی به مناطق روستایی استان در مراحل پایانی قرار دارد و گذشته تلخ مردمان این دیار از لحاظ تامین سوخت به فراموشی سپرده می‌شود.

گفتنی است که مدیرعامل شرکت گاز استان قبل از افتتاح طرح گازرسانی به روستای زعفرانی مهران با خانواده شهید "مرتضی رستمی" دیدار کرد و افزود: ما به شهدا مدیون هستیم و بهترین راه ادای این دین به آنها خدمت صادقانه و بی منت به مردم است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار