فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن دسیسه و توطئه کرده و بر طبل عدم مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه می‌کوبد، گفت: باید به وظیفه خود برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی عمل کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 06 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز در اجلاسیه گرامیداشت ۱۱۱ شهید عرصه نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان سمنان در سالن اجتماعات هلال احمر سمنان ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: باید از شهدا تقدیر و تشکر کنیم که ما را به چنین جلسه‌ای دعوت کردند و به‌واقع این اثر وجودی زیبای شهدا است.

وی افزود: شهید سیدرضی موسوی‌چاشمی، مجاهد بزرگ خستگی‌ناپذیر که خستگی را خسته کرده بود را در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی بدرقه راه شهادت کردیم.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در روزگاری که تلاش دشمنان و معاندان نظام برای فراموش کردن راه شهداست، یاد و خاطره سه هزار شهید والامقام استان سمنان، شهید حاج حسن شاطری، شهید سیدرضی موسوی‌چاشمی و ۱۱۱ شهید عرصه نظم و امنیت را در استان سمنان گرامی می‌داریم.

رادان عنوان کرد: شهدا ۲ روزی را در عالم باور ماندند تا بمانند، بیاییم از شهدا درس بگیریم که اگر رفتیم، جاودانه باشیم؛ نخست حکم این است که یک امت بشویم و بپذیریم که در قالب یک امت باید وظیفه، مأموریت و راه و روش داشت و پس از آن باید امام و مکتب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز اگر گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی باشیم، گمراه نخواهیم شد، اضافه کرد: دشمن دسیسه و توطئه کرده و بر طبل نیامدن و عدم مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه می‌کوبد.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در عین حال رهبر معظم انقلاب نیز فرمان مشارکت قوی در انتخابات را دادند و باید آگاه باشیم که مقابل باطل بایستیم و به وظیفه خود برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و ترغیب دیگران به انجام این مهم عمل کنیم.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، هاشمی، استاندار سمنان، عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان، سردار موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسؤولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان سمنان و بالغ بر یک‌هزار نفر از خانواده معظم شهدای فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار