نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دشتستان بیش از ۵۰۰ کلاس درس تخریبی وجود دارد که جهت‌گیری‌ها باید برای بازسازی این موارد باشد.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 08 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح مدارس یک کلاسه نبوت روستای جره و یک کلاسه جوادالائمه روستای منصور‌آباد شهرستان دشتستان، اظهار داشت: در دشتستان بیش از ۵۰۰ کلاس درس تخریبی وجود دارد که جهت‌گیری‌ها باید برای بازسازی این موارد باشد.

وی افزود: ما با افتخار تمرکز خود را برای بخش و شهر سعدآباد قرار دادیم تا شکافی که سال‌ها ایجاد شده بود برطرف شود.

رضائی با تشکر از اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر عنوان کرد: کار‌های خوبی در این سال‌ها انجام گرفته که با پای کار آمدن مجموعه مدیریت اجرائی شهرستان در کنار اداره‌کل نوسازی، وضعیت بهتر خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان گفت: امیدواریم در آینده نزدیک، جشن افتتاح همه مدارس موردنیاز در بخش سعدآباد را بگیریم و چهره محرومیت از حوزه آموزش شهر سعدآباد برداشته شود.

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز در مراسم آغاز عملیات اجرائی مدرسه ۶ کلاسه علی‌ابن ابیطالب (ع) در شهر سعدآباد، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و ۵۲۰ مترمربع زیربنا، قرار است در مدت ۱۸ ماه ساخته و آماده بهره‌برداری شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار