در هشتمین روز از فجر انقلاب اسلامی نیز در خراسان جنوبی تعدادی پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 08 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ در هشتمین روز از دهه فجر ۱۴۰۲ همزمان با عید سعید مبعث بود استاندار خراسان جنوبی به شهرستان دارالتقریب درمیان برای افتتاح پروژه های دهه فجر این شهرستان سفر کرد.

استاندار و هیئت همراه در ابتدا به مقام شامخ شهید غلامحسین احمد زاده در طبس مسینا ادای احترام کردند و سپس پروژه چمن مصنوعی روستای زارگز این شهرستان با اعتبار ۸ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال افتتاح کرد.

قناعت در ادامه از پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور دستگرد - طبس مسینا بازدید کرد و روبان بهره برداری از پروژه توسعه شبکه اینترنت پرسرعت همراه روستایی در شهرستان درمیان را در روستای دستگرد برید.

همچنین در این روز با حضور استاندار پروژه چمن مصنوعی روستای اسلام آباد و سالن ورزشی روستای آواز در شهرستان درمیان مورد بهره برداری قرار گرفت.

علاوه براین در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و انشعابات آب روستای آواز  نیز با حضور استاندار افتتاح شد.

همچنین در این روز پروژه ارتقاء تکنولوژی سایت همراه روستای آواز به نمایندگی از طرح های شرکت مخابرات در شهرستان درمیان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ادامه استاندار خراسان جنوبی  از نمایشگاه صنایع دستی بخش گزیک شهرستان درمیان بازدید و در پایان هم با خانواده گرانقدر شهید محمد رضا سلحشوران دیدار کرد. 

بنابرگزارش خبرنگار ما از نهبندان، پروژه توسعه و بهسازی روشنایی روستای مهدی آباد، پایگاه اورژانس ۱۱۵ و مهمانسرای دهیاری و طرح آبیاری کم فشار روستای چاهداشی افتتاح شد. 

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار