همزمان با چهل‌وپنجمین بهار انقلاب اسلامی ۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریال در شهر زرند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 09 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، علی ضیاءالدینی شهردار زرند صبح امروز در تشریح طرح‌های افتتاح شده به‌مناسبت دهه فجر در این شهر اظهار کرد: این طرح‌ها در قالب زیرسازی و آسفالت ۵۰۰ هزار متر مربع، راه‌اندازی تاسیسات شن و ماسه، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه کشتارگاه، احداث میدان دانشگاه، بهره‌برداری از المان میدان نماز و مرمت معابر شهری بوده و خرید ماشین‌آلات نیز در این دهه برای شهرداری انجام شده است.

سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند نیز با گرامیداشت دهه مبارکه فجر ضمن تشکر از اقدامات و تلاش‌های انجام شده گفت: بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان زرند به‌ویژه طرح‌های شهرداری بارقه امید، اعتماد و نشاط اجتماعی را در مجموعه شهر فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند هم با قدردانی از تلاش‌های جهادی شهردار و مجموعه شورای شهر گفت: عملکرد مطلوب شهرداری و مجموعه شورای اسلامی شهر تاثیر بسزایی در جلب رضایتمندی عمومی شهروندان و ایجاد اعتماد عمومی را در پی دارد.

امام جمعه زرند با اشاره به مزین شدن بلوار ورودی شهر زرند به عکس شهدا، انجام اینگونه کار‌های فرهنگی را در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تأثیرگذار دانست.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار