استاندار تهران با بیان اینکه تردیدی نیست که با اتحاد و همدلی از مسیرهای پرپیچ و خم گذر می‌کنیم، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر دشمن را ناامید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 11 February 2024

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران در جمع خبرنگاران با تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشمار و شکوهمند مردم تهران در جشن بزرگ انقلاب، افزود: این حضور باشکوه، در واقع پیش زمینه و تقویت کننده حضور مردم در انتخابات اسفند است.

وی با بیان اینکه براساس اخبار و گزارش ها از صبح امروز در تمامی شهرستان های تهران شاهد حضور پرشمار مردم در جشن پیروزی انقلاب بوده ایم، گفت: این حضور گسترده بار دیگر دشمنان را ناامید کرد و مردم ثابت کردند که ایران قوی محقق شده است و دشمن به اهداف خود دست نخواهد یافت .

فخاری اظهار امیدواری کرد که با همین حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات اسفند ماه، مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان زده شود.

استاندار تهران افزود: امروز نسبت به گذشته جلوتر هستیم و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک هستیم و با یک «یاحسین» به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد.

فخاری تاکید کرد: دهه مبارک فجر، ایام نور، خودباوری، ابتکار و ایستادگی ملتی است، که پای آرمان‌های امام و شهدا ماندند و ریشه انقلاب را تنومندتر کردند و با ایمان به اینکه «حادثه بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود» این روز را معجزه الهی نامیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار