دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه دست‌اندرکاران انتخابات حافظ رأی مردم هستند، گفت: این ستاد در راستای صیانت از رأی مردم و حقوق داوطلبان انتخابات ۱۱ اسفند، همه امکانات را بکارگیری کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 19 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، سعید حیدری در آیین جشن میلاد امام زمان (عج) با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به انتخابات ۱۱ اسفند پرداخت و اظهار داشت: تا برگزاری رویداد مهم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۱۱ روز دیگر باقی مانده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، وی به فعالیت ۱۸ ماهه ستاد انتخابات استان بوشهر اشاره و بیان کرد: همه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم و رقابت سالم با امنیت کامل فراهم شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در عرصه انتخابات از تحقق ۴ مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همه باید برای برپایی انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم تلاش کنند و در این راستا بلندگو‌های دشمنان در ناامید کردن مردم فعال شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان برای مردم و حضور کم رنگ پای صندوق رأی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند، گفت: دشمنان دنبال این موضوع هستند که به جامعه القا کنند مشارکت در انتخابات تعیین کننده و به نفع مردم نیست و تمام رسانه‌های منتسب به استکبار جهانی اقدامات خود را برای مشارکت کم رنگ انجام داده‌اند.

حیدری، انتخابات را منشا تحولات مهم و آثار و نتایج قابل توجهی در جامعه دانست و تصریح کرد: انتخابات در بخش‌های مختلف جامعه، تاثیرگذار است.

وی پیشرفت و توسعه همه جانبه در کشور و استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در رسیدن به قله‌های پیشرفت با سرعت در حال حرکت است که این مهم با حمایت و پشتیبانی مردم محقق می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر توسعه طرح‌های آب‌شیرین‌کن در استان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در تمام نقاط شهری و روستایی طرح‌های آب‌شیرین‌کن در حال اجرا و یا در مدار تولید و بهره‌برداری است که تکمیل طرح‌های نیمه تمام تحولی شگرف در تأمین آب شرب استان ایجاد می‌کند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اقتدار روزافزون ایران با حمایت و پشتیبانی مردم تصریح کرد: همه مردم در توسعه و پیشرفت کشور سهیم هستند.

حیدری مشارکت در انتخابات را یک رسالت و وظیفه همگانی دانست و تأکید کرد: انتخابات مربوط به یک جریان، گروه و جناح خاص نیست، بلکه موضوع مهم کشور است و باید همه در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دست‌اندرکاران انتخابات حافظ رأی مردم هستند گفت: این ستاد در راستای صیانت از رأی مردم و حقوق داوطلبان انتخابات ۱۱ اسفند، همه امکانات را بکارگیری کرده است. مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی را نشان از اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان کرد: همانگونه که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه جدیدی رقم زدند در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند، نیز حماسه دیگری ثبت می‌کنند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار