فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری میدان معلم شهرری با تلاش ماموران کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی،خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 20 February 2024

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز سه شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر درگیری و ایجاد ضرب و جرح توسط دونفر با استفاده از سلاح سرد از نوع قمه، موضوع در دستور کار عوامل اطلاعات کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

وی افزود : با اشرافیت های اطلاعاتی و اقدامات ۶تخصصی روز گذشته ماموران به محل حضور احتمالی متهمان در محدوده میدان معلم رفتند که متهمان اصلی درگیری را مشاهده کردند که متهمان نیز به محض مشاهده مامورین قصد متواری شدند را داشتند که طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه هر دونفر را دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری بیان داشت: تاکنون چهار شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.

سرهنگ طرهانی در پایان به عاملان بی نظمی و مخلان امنیت هشدار داد که پلیس به هیچ وجه اجازه جولان این افراد و به خطر انداختن ‏امنیت مردم را به آنها نخواهد داد و برخورد پلیس با این افراد سخت و پشیمان کننده خواهد بود.‌

دستگیری سارق تجهیزات دکل های مخابراتی در قلعه نو

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات دکل های مخابراتی حین سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۲۱۱ قلعه نو، خبر داد

سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات دکل های مخابراتی در قلعه نو، موضوع در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع اقدامات فنی و تخصصی در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد که با بررسی از صحنه وقوع جرم و استفاده از تجهیزات پلیسی مشخص شد سرقت توسط یک نفر که با تجهیزات مخابراتی آشنایی داره انجام شده است.

سرهنگ طرهانی اضافه کرد: با پوشش دهی نقاط احتمالی حضور سارق و اشرافیت اطلاعاتی ماموران عملیات کلانتری سی ام بهمن ماه امسال سارق را حین بالا رفتن از دکل مخابراتی محدوده قلعه نو مشاهده کردند که سارق به محض مشاهده مامورین سریعا به پایین اومده و و بصورت پیاده متواری گردید که پس از طی مسافتی متهم را متوقف و دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال متهم به کلانتری بیان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم ۳۸ ساله یکی از کارگران اخراجی پیمانکار شرکت مخابراتی بوده است که اقدام به سرقت می کند که در این خصوص دارای ۵فقره سابقه سرقت می باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به طرح شکایت توسط اداره مخابرات شهرستان و ۲ شاکی خصوصی بیان داشت : متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی می گردد.

سرهنگ طرهانی همچنین از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هر گونه تردد مشکوک افراد ناشناس را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در پارکینگ ها

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اجرای طرح کنترل پارکینگ ها و توقفگاهای عمومی در شهرری با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان، خبر داد.

سرهنگ طرهانی گفت: به منظور کنترل کلیه پارکینگ‌ها، گاراژها و توقفگاه‌های عمومی و همچنین جلب رضایت و اعتماد مردم پارکینگ های محدوده شهرری مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان ری با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت از اولویت‌های مهم مأموریت‌های این پلیس است، خاطرنشان کرد: افسران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از تلاش های شبانه‌روزی موفق شدند پنج دستگاه دستگاه موتورسیکلت مسروقه را به ارزش حدودی بیش از ۱۰ میلیارد ریال را کشف کنند.

وی با تاکید بر کاهش زمان وقوع سرقت تا کشف تصریح کرد: ناامن کردن محیط برای فعالیت سارقان و پیشگیری از جرم از دیگر اهداف این طرح است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: شهروندان برای جلوگیری از سرقت علاوه بر اینکه خودور و موتورسیکلت خود را باید به تجهیزات ایمنی مجهز کنند؛ لازم است نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

وی همچنین هشدار داد: برای توقف‌های طولانی مدت حتماً از پارکینگ‌های عمومی استفاده و در صورت در دسترس نبودن، خودروی خود را در معرض دید گشت‌های پلیس پارک کنید.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار