محمدرضا جلالی در جمع نمایندگان فرماندار حوزه انتخابیه لنگرود
کد خبر: ۱۱۵۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 20 February 2024

محمدرضا جلالی در جمع نمایندگان فرماندار حوزه انتخابیه لنگرود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه ملت ایران همواره پای آرمان های انقلاب بوده و هستند و خواهند بود، اظهار کرد: ملت بزرگ و ولایتمدار ایران در طول 45 سال گذشته همواره به ندای امامین انقلاب لبیک گفته اند به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.
وی انقلاب اسلامی را الگویی نوین در دنیای سکولار و لیبرال آن روز دانست و افزود: غربی ها 500 سال تلاش کرده بودند تا جوامع را براساس سکولاریسم و لیبرالیسم اداره کنند که دین در آن جایگاهی ندارد.
فرماندار لنگرود با بیان اینکه امام خمینی(ره) و مجاهدان نهضت انقلاب در همان نخستین روزهای پس از پیروزی شعار قاطع «جمهوری اسلامی» را سر دادند، گفت: طبق فرموده امام راحل «جمهوری اسلامی؛ نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد و لذا با تایید امام و پشتیبانی ملت، نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوح حاکمیت سکولاریسم، براساس آموزه های دینی و حضور مردم در صحنه شکل گرفت.
جلالی با اشاره به تلاش بدون وقفه دشمنان در طول 45 سال گذشته برای نابودی جمهوری اسلامی، تاکید کرد: ملت ایران با بصیرت و وحدت و همدلی و ولایتمداری خودشان از همه چالش ها عبور کردند؛ در دوران دفاع مقدس نیز که بیش از 70 کشور دنیا در مقابل ما ایستاده بودند، توانستیم با توکل به خدا و پیروی از ولایت فقیه و اتکا به مردم پیروز شویم.
وی با بیان اینکه هر کدام از چالش های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی می توانست یک کشور قدرتمند را از پا درآورد، گفت: ملت ایران با پشتیبانی از انقلاب و رهبرشان از همه آزمون ها سربلند بیرون آمدند.
فرماندار لنگرود حوادث سال گذشته را ناشی از سلطه دشمن بر افکار و ذهنیت ها دانست که توسط فضای مجازی ایجاد شده و افزود: ملت ایران با حضور گسترده و همه جانبه و یکپارچه خود را یوم الله 22 بهمن سال گذشته بر این فتنه امنیتی نیز فائق آمدند.
وی خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانست و بیان کرد: دشمن همواره در تلاش است تا بین مردم و حاکمیت جدایی بیاندازد و اکنون شاهد تشدید توطئه های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در پای صندوق های رای هستیم.
جلالی با اشاره به استفاده ابزار دشمن از رسانه برای ناامید کردن ملت ایران جهت شرکت در انتخابات، عنوان کرد: رهبر انقلاب چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را برای انتخابات 11 اسفند سال جاری مطرح فرمودند که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان با کاهش مشارکت مردم در انتخابات به دنبال تضعیف اقتدار ایران هستند، گفت: انتخابات در ایران صرفا یک کنش سیاسی نیست، بلکه تجلی مردم سالاری دینی است و موجب اقتدار و بالندگی کشور می شود؛ این در حالی است که دموکراسی در غرب یک امر نمایشی بوده و آن چیزی که حاکم نیست، نظر و اراده مردم است.
فرماندار لنگرود جمهوری اسلامی را الگوی موفق مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: جمهوریت و اسلامیت دو رکن رکین نظام ماست، اما دشمن برای انتخابات امسال برنامه دارد و می خواهد با سیاهنمایی، مردم را از صندوق های رای دور کند؛ اگرچه ضعف ها را انکا نمی کنیم، اما در بسیاری از عرصه ها دستاورد داشته ایم و باید به تبیین این دستاوردها بپردازیم.
جلالی از نمایندگان فرماندار خواست روند اجرایی و قانونی را در شعب اخذ رای اعمال کنند و یادآور شد: در روزهای منتهی به انتخابات باید نهایت هماهنگی و هم افزایی را داشته و بدون هرگونه جانبداری از کاندیاها، زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار