سرمربی گل‌گهر به بازیکنانش هشدار داد که پیکان را حریف آسانی در نظر نگیرند.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 20 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، گل‌گهر و پیکان فردا (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان تهران اظهار کرد: بازی خیلی مهمی داریم. بعد از پیروزی مقابل فولاد خیلی مهم و خوب است که در این بازی هم پیروز شویم. بازی راحتی نداریم و انتظار بازی خیلی سختی را دارم. به خاطر اینکه پیکان مقابل تمام تیم‌ها رقیب خیلی سرسختی است.

او با اشاره به عملکرد پیکان در هفته‌های اخیر گفت: همه تیم‌ها در نیم فصل دوم اهداف خاصی دارند، بعضی برای بالای جدول می‌جنگند و بعضی برای میانه جدول. معنی این اتفاق این است که هر بازی برای تیم‌ها می‌تواند حکم فینال را داشته باشد. باید در طول مسابقه خیلی سخت تلاش کنیم. احتیاج داریم که بهترین نمایش‌مان را برای کسب سه امتیاز داشته باشیم.

این سرمربی با هشدار به بازیکنانش عنوان کرد: اگر فکر کنیم که بازی آسانی داریم اشتباه بزرگی می‌کنیم. برای همین از بازیکنانم می‌خواهم که تمرکزشان را حفظ کنند و در طول مسابقه صد در صد توان خود را بگذارند. این باور را دارم که با کیفیتی که داریم می‌توانیم برنده شویم. مطمئنم که بازیکنانم بهترین خود را به نمایش می‌‎گذارند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار