رئیس دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی فضا را برای برگزاری این برنامه مهیا کرد لازم بود که معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان توجهات کافی را نسبت به این برنامه داشته باشند تا تعداد بیش‌تری از دانشجویان در برنامه مناظره حضور پیدا می‌کردند و به نوعی مطالبه مقام معظم رهبری نیز عملیاتی می‌شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 21 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید صفی دوم اسفندماه در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: نیرو‌های جهاد دانشگاهی نیرو‌هایی صادق، جهادی، مومن، متدین، انقلابی و در فضای جهادی منشا اثر و خدمت هستند، از این مجموعه که با روحیه جهادی به مجموعه دانشگاه‌های استان خدمت می‌کنند کمال تشکر را دارم، همچنین از همه افرادی که دست به دست هم می‌دهند تا این برنامه‌ها برگزار و فضای گفتگو فراهم شود تقدیر می‌کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی فضا را برای برگزاری این برنامه مهیا کرد لازم بود که معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان توجهات کافی را نسبت به این برنامه داشته باشند تا تعداد بیش‌تری از دانشجویان در برنامه مناظره حضور پیدا می‌کردند و به نوعی مطالبه مقام معظم رهبری نیز عملیاتی می‌شد.

صفی گفت: امید است در مسیری که امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای اسلام و انقلاب ترسیم کرده بتوان گام برداشت و ثبات قدم بیش‌تری داشته باشیم.

در ادامه افراسیاب صادقی، نماینده هیات داوران مناظرات دانشجویی با تاکید بر اینکه گفتمان و گفتگو جزو نیاز‌های روز جامعه است، بیان کرد: این مهم، موضوعی که یک نیاز فوری و اجباری است و لازم است به سمت و سوی آن حرکت کرد.

وی افزود: در این فضا دو ابزار مهارت که محصول علم، دانش و آگاهی بوده و دیگری بخش تمایل که محصول باور، انگیزه و میر است بسیار مهم است.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزاری مناظرات دانشجویی بوده که جزو ایده‌های اثربخشی است که اگر به خوبی مدیریت شود قطعا ارزش‌های خود را بیش‌تر نشان خواهد داد.

این استاد دانشگاه افزود: لازم است معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها حضور موثر و اثربخشی در این راستا داشته باشند و جهاد دانشگاهی را در امر برگزاری حمایت کنند.

به گفته وی، این دوره از مناظرات به گونه‌ای از سوی هیات داوران داوری شد که آرا به طور صحیح و با کمترین خطا اتفاق بیفتد.

صادقی در پایان بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات محصول گفتمان است و باید به گونه‌ای این دوره از انتخابات برگزار شود که یکی از بهترین دوره‌ها در تاریخ ۱۱ اسفندماه قلمداد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار