سرمربی مس رفسنجان معتقد است تیمش نسبت به حریف عملکرد بهتری داشت.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ 21 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، مس رفسنجان امروز (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر نساجی را شکست داد. محرم نوید کیا سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: اگر بخواهم درباره بازی صحبت کنم باید بگویم بازی خوبی را انجام دادیم و سعی کردیم گردش توپ بهتری نسبت به حریف داشته باشیم. در بازی قبلی در گردش توپمان کمی مکث داشتیم، اما در این بازی سرعت انتقالمان بهتر بود و از فضا‌هایی که نساجی در زمین به تیم ما داد بهتر استفاده کردیم.

او افزود: نساجی بیشتر دوست داشت روی توپ‌های بلند استفاده کرد. در کل بازی بهتری را انجام دادیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را بسازیم. در بازی قبلی این مساله کمتر بود. این فوتبالی است که من خیلی دوست دارم. باید در زمین با اعتماد به نفس بالا به میدان برویم و بتوانیم شانس گل ایجاد کنیم. برای مردمی که به ورزشگاه آمده بودند ناراحت بودم، اما فوتبال همین است. نساجی تیم بسیار خوب است و از بازیکنان با کیفیت سود می‌برد. فکر می‌کنم بحث نساجی بحث روحی و روانی است، چون سخت است بتوانی در این زمین مقابل این تیم اینگونه بازی کنید.

او درباره اینکه آیا فکر می‌کرد بتواند با ۳ گل مقابل نساجی به برتری برسد ادامه داد: واقعیت فوتبالی که من دوست دارم همین است. در تیم مس رفسنجان تغییر سیستم انجام دادم و از ۳ دفاع به ۴ دفاع تیم تغییر کرد. دوست دارم مالکیت توپ بالا داشته باشم، با موقعیت سازی. این که بتوانم با ۳ گل به برتری برسم به عنوان سرمربی یک افکار عامیانه است. وظیفه یک سرمربی این است که تیمش را به لحاظ روحی و روانی به بالاترین شکل ممکن برساند. در کل خیلی خوش‌بین بودم که بتوانیم امتیاز کامل را بگیریم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار