نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است، گفت: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه بزرگی خواهند آفرید.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 23 February 2024

به گزارش تابناک گلستان،  سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا و پرهیزگاری راه نجات‌بخش امت اسلامی و رسیدن به قرب الهی است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته حضور پرشور جوانان در برنامه‌های مذهبی و آیینی به ویژه جشن روز جوان و البته اعتکاف رجبیه در ماه قبل دلبستگی آن‌ها را به ارزش‌ها نشان داد، افزود: رهبر معظم انقلاب آینده کشور را وابسته به جوانان و عزم و اراده آن‌ها دانسته و حضور پرشور آن‌ها نویدبخش حضور در میعادگاه انتخابات است.

خطیب جمعه گرگان با تاکید بر اینکه مردم در ۲۲ بهمن ماه دیدند که در سرتاسر کشور کوچکترین مساله امنیتی مشاهده نشد، خاطرنشان کرد: این امنیت بی‌نظیر در کشور که در منطقه و دنیا نمونه ندارد حاصل جان فشانی و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است که باید صمیمانه از آن‌ها تشکر کرد.

نورمفیدی با تبریک ایام میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، ادامه داد: از طرف همه مردم عزیز از این عزیزان تشکر و قدردانی کرده و این روز را به آن‌ها تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات بزرگ و حساس ۱۱ اسفندماه قرار داریم که دنیا چشمش را به این انتخابات دوخته است، تصریح کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف الهی و شرعی است و یقین داریم مردم نیز بار دیگر با بصیرت و دانایی حماسه‌ای بزرگ خواهند آفرید.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار