عدل هاشمی پور پس از عدم تایید صلاحیت خود از طرف شورای نگهبان پیامی خطاب به مردم خصوصا هواداران منتشر کرد .
کد خبر: ۱۱۵۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 23 February 2024
پیام عدل هاشمی پور به هواداران

له گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این پیام عدل هاشمی پور آمده آست :

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و قدردان شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خاصه حامیان گرانمایه، راست قامتان سرافراز و عموم دغدغه‌مندان توسعه و سازندگی کهگیلویه بزرگ

سلام علیکم

با تمام وجود و از سویدای دل، خیر دنیا و آخرت را برایتان از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
و، اما در کمال مباهات.
محبت، حسن نیت، وفاداری، ثابت قدمی، حمایت بی دریغ، بزرگ منشی و دغدغه مندی حامیان گرانقدر و بی نظیر نسبت به بنده حقیر از مراکز شهرها، بخش ها، دهستان‌ها و روستا‌ها تا نقاط صفر مرزی هر چهار شهرستان، که به یقین، فراتر از احسن و اکمل به نمایش گذاشته شد در حقیقت تجلی اخوت و مردانگی است که در تاریخ این مرزوبوم به ثبت و ماندگار شد و در کمال افتخار آن را برای خود سرمایه‌ای بی بدیل، موهبتی عظیم و توفیق الهی می‌دانم.
بی شک، این نوع اعتماد، روابط و صمیمیت متقابل، خود پیروزی بزرگی است که با مقیاس‌های مادی قابل سنجش نخواهد بود.
از این بابت خرسندم و خدای بزرگ را سپاسگزارم، ا
گرچه یقین دارم نه تنها امکان جبران این همه بذل محبت و بزرگ‌منشی وصف ناپذیر شما خوبان برایم مقدور نیست بلکه به یقین از توانم خارج است، اما ضمن مدد جستن از حضرت حق و طلب دعای خیر، به رسم ادب، قدرشناسی و تواضع بر خود فرض می‌دانم نهایت تقدیر و تشکر صمیمانه، خالصانه و خاضعانه‌ی خود را به حضور گران‌سنگ همه شما عزیزان همدل و همگام اعلام نمایم و به شرط حیات، در اولین فرصت با افتخار برای ادای احترام به حضورتان شرفیاب خواهم شد.
سخن پیرامون وقفه‌ی پیش آمده و انتخابات پیش رو بسیار زیاد است و خدا می‌داند جز خدمت به مردم، پیگیری و به سرانجام رساندن طرح‌های توسعه محور، زیربنایی و اشتغالزا انگیزه‌ای نداشته و ندارم.
بار‌ها گفته ام و مردم فهیم نیز می‌دانند که سیر مسئولیت هستم، اما عزم و اراده‌ی مردم برای رهایی از محرومیت و عقب ماندگی برایم حجت بوده و همواره در این مسیر با شما همراه خواهم بود.
ناگفته نماند.
بصورت کلی آنچه که در این مدت بر مردم، خاصه حامیان ارزشمندم گذشت را درک می‌کنم و از همگان به ویژه تمامی دوستان و علاقمندان، ضمن عذرخواهی، طلب حلالیت دارم.
در این مدت، نظرات خیلی از دوستان را جویا شده و مورد استفاده قرار دادم، اما از حضور شریف تمامی دوستان، بزرگان، معتمدین، جوانان، بانوان و تصمیم گیران مجموعه سیاسی به جهت عدم اجماع نظر در تدوین این بیانیه پوزش می‌طلبم. چراکه لازم بوده و هست و بر خود تکلیف می‌دانم که در ادامه بصورت حضوری و از نزدیک خدمت عموم سروران معظم شرفیاب شوم..
شور و شوق و انتظار وصف ناپذیر مردم برای این خادم خود که در سپهر سیاسی منطقه ماندگار و تاریخ ساز شده، ایجاب می‌نماید؛ پیگیری مسئله پیش آمده تا احقاق حقوق عامه و خود، با احترام به این موج بی نظیر مردمی، خواست و انتظار عمومی را از طریق مراجع قانونی و حل وضعیت کنونی تا حصول نتیجه ادامه دهم.
در پایان؛ اینجانب به عنوان سرباز و عاشق راستین خط نورانی ولایت و دلداده احراز ارادت شده در مسیر ایثار، انتظار مشارکت جدی و حداکثری در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب در انتخابات را دارم و با توجه به اینکه نامزد‌های حاضر هر کدام دارای جایگاه و شخصیت قابل احترام می‌باشند، با احترام و تعظیم به قدرت تحلیل و ادراک هواداران عزیز و گرانقدرم، مخیر به انتخاب از بین این عزیزان به خواست و تشخیص فردی خود می‌باشند تا با شور آفرینی در این کارزار، سربلندی جمهوری شکوهمند اسلامی و نا امیدسازی دشمنان این نظام که عداوت شان بر آمده از استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایثار و مجاهدت همرزمان شهیدمان بوده را رقم بزنند.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

والسلام علی من اتبع الهدی
عدل هاشمی پور
سوم اسفند ماه هزار و چهارصد و دو

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
ایشون وقتی از بزرگواری حمایت نکرده در واقع حمایت ضمنی از موحد کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
خوش آمد گویی مجلس به موحد . تنها کسی که می تونست موحد را شکست دهد هاشمی بود . بزرگواری کارش با اما و اگر همراه است . بی فایده هست .
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
خدایی حیف عدل رد شد عمرا که ما دیگه رای بدیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار