رمضان شریف:
معاون روابط عمومی سپاه، با بیان اینکه حضور درخشان، حداکثری و معنادار ملت پای صندوق های رای تیغ تیز دشمن را علیه نظام کند می کند، ادامه داد: دنیا به پیام حضور شما در پای صندوق رای نمره می دهد
کد خبر: ۱۱۵۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 24 February 2024

حضور درخشان ملت پای صندوق رای، تیغ دشمن را علیه نظام کند می کندحضور درخشان ملت پای صندوق رای، تیغ دشمن را علیه نظام کند می کندحضور درخشان ملت پای صندوق رای، تیغ دشمن را علیه نظام کند می کندحضور درخشان ملت پای صندوق رای، تیغ دشمن را علیه نظام کند می کندحضور درخشان ملت پای صندوق رای، تیغ دشمن را علیه نظام کند می کند

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان سردار رمضان شریف امشب، ۳ اسفندماه در نشست روشنگری در آستانه انتخابات که در مسجد سیدالشهدا(ع) شهرک شهید انصاری شهرستان رودسر برگزار شد، با اشاره به گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در هر ۲۲ بهمن مجددا متولد می شود و هیچ وقت رنگ کهنگی نمی گیرد.

وی با بیان اینکه شاهد یک شکاف نسلی در کشور هستیم، افزود: جمعیت کشور در دوران پیروزی انقلاب و سال های نخست دفاع مقدس ۳۵ میلیون نفر بود و اکنون به ۵۰ میلیون نفر رسیده، یعنی ۵۰ میلیون نفر واقعیت های رژیم ستمشاهی و مبارزه روحانیت و تحقیر ملت توسط آمریکایی ها را ندیده و لمس نکرده اند؛ از طرف دیگر این نسل در معرض تهاجم فرهنگی سازمان یافته دشمن قرار دارد که سه راهبرد را دنبال می کند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران، با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از انقلاب، تصریح کرد: دشمن به اذهان جوانان القا می کند که انقلاب ۵۷ روند توسعه کشور را متوقف کرده و لذا چند کار انجام شده توسط رژیم ستمشاهی را از آرشیوها نشان می دهد؛ این ترفند آنقدر هنرمندانه و حرفه ای است که افکار عمومی تصور می کند این سرزمین به سوی دروازه های تمدن روان بود و امام آمد و این حرکت را متوقف کرده. در واقع دشمن می خواهد مردم را از انقلاب و راهی که انتخاب کرده اند، پشیمان کند.

شریف دومین راهبرد دشمن را القای وجود شرایط بحرانی و بدون ثبات در کشور دانست و بیان کرد: دشمن نواقص و اشکالات موجود را با ابزار رسانه برجسته و از تاکتیک تکرار استفاده می کند؛ به گونه ای که مردم فکر کنند همه این مشکلات در داخل مرزهای کشور وجود دارد و اگر از این جغرافیا برویم، خوب است.

وی با بیان اینکه دشمن در راهبرد سوم می خواهد امید به آینده را از جوانان بگیرد، گفت: امروز وظیفه داریم که علاوه بر نشان دادن چهره واقعی رژیم پهلوی، خدمات نظام در طول ۴۵ سال گذشته که زیر سایه سنگین ترین توطئه های دشمن محقق شده را ترسیم کنیم.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران یکی از محورهای عمده بیانات رهبر انقلاب به ویژه در سال های گذشته را ارائه تصویر واقعی از کشور در دوران قاجار و پهلوی اول و دوم و تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد: باید صادقانه این تصویر را برای نسل جدید ارائه کنیم. نظام شاهنشاهی به اعتبار وابستگی صد درصد به آمریکایی ها و انگلیسی ها صاحب هیچ اختیاری نبود و ملت ایران تحقیر و ثروت کشور چپاول می شد، اما امام با انقلاب خودش که متکی به فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و همت ملت بود، کشور را از حلقوم آمریکا و انگلیس بیرون کشید و این سرزمین را آزاد کرد.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ هزار مستشار آمریکایی تمام مقدرات کشور را در اختیار داشتند، خاطرنشان کرد: در آن زمان ۷۰ درصد جمعیت کشور در روستاها زندگی می کردند و از نعمت برق محروم بودند، اما به برکت انقلاب بالای ۹۹ درصد مردمان این سرزمین از نعمت برق برخوردار هستند و شاخص برخورداری از نعمت گاز به ۹۸ درصد می رسد؛ این در حالی است که بعد از انقلاب شرایط عادی بر کشور حاکم نبوده و با وجود عقب ماندگی بسیار سنگین، با تحریم های متعدد مواجه شدیم و جنگ هشت ساله را اداره کردیم و انواع و اقسام توطئه ها را پشت سر گذاشتیم.

شریف با بیان اینکه به برکت استقلال و اراده و اعتماد به نفس مردم امروز همه تصمیمات برای اداره کشور در همین جغرافیا گرفته می شود، گفت: استقلال به عنوان یکی از شعارهای اصلی انقلاب، مایه ایجاد اعتماد به نفس و امید به آینده است.

وی ادامه داد: امروز به قدرتی در توانمندی نظامی و دفاعی رسیده ایم که با سربلندی و نه فقط در حرف، بلکه در عمل به همه دنیا نشان دادیم قادریم در مقابل بزرگترین ارتش های دنیا از کشور و منابع ملی و منافع هواداران انقلاب حمایت کنیم؛ دشمنان علیرغم سر و صدای زیاد، جرات نگاه چپ به این سرزمین مقدس را ندارند.

معاون روابط عمومی سپاه، با اشاره به دستیابی ایران به پیچیده ترین فنون متعلق به تجهیزات نظامی، یادآور شد: امام این انقلاب را رهبری کرد و کشور را نجات داد و ملت نیز ۲۰۰ هزار شهید را برای حفظ و حراست از کشور و انقلاب و نظام تقدیم کردند؛ شکست هژمونی آمریکا محصول همین استقلال و خودباوری و اعتماد به نفس ملت ایران است، زیرا ملت هایی که در جنگ شکست می خورند برای نسل های متمادی تحقیر می شوند، اما ملت ایران هشت سال با دست خالی نه تنها با صدام، بلکه با همه قدرت هایی که پشت صدام بودند، مقابله کرد لذا این انقلاب و نظام به سادگی به دست نیامده است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای بازگشت مجدد به این سرزمین همچنان انگیزه دارند و از هیچ تهدید و توطئه ای علیه نظام ما کوتاه نمی آیند، عنوان کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی، سه مولفه قدرت داریم که محصول ایستادگی است.

شریف اولین مولفه قدرت انقلاب را فرهنگ دینی دانست و تاکید کرد: فرهنگ اهل بیت(ع) ستون مستحکم انقلاب ماست، زیرا برآمده از آخرین کتاب آسمانی و پیام آخرین پیامبر است؛ این فرهنگ منطبق با فطرت بشریت بوده و لذا نسخه شفابخش دنیا و آخرت را در اختیار داریم.

معاون روابط عمومی سپاه، رهبری حکیمانه امامین انقلاب را دومین مولفه قدرت انقلاب دانست و متذکر شد: نعمت رهبری، نعمت بزرگی است و ملت ما قدردان و شاکر آن است؛ این انقلاب به برکت رهبری امام و رهبری به ملت عظمت و شهامت و الهام بخشی داد.

وی مولفه سوم قدرت انقلاب را حضور مردمی پای کار دانست و اضافه کرد: ملت ایران صرف نظر از نگاه های سیاسی و قومی و مذهبی و زبانی و جغرافیایی، سرمایه های اصلی نظام هستند و این سرمایه در انتخابات معنا پیدا می کند؛ البته دشمن مولفه های قدرت انقلاب را ارزیابی می کند و بر مبنای آنها توطئه های خود را سامان می دهد و لذا اگر مانند گذشته پای کار باشیم و در انتخابات سال جاری مانند راهپیمایی های روز قدس و ۲۲ بهمن حضور پیدا کنیم، همه تحلیل های دشمن را دچار فروپاشی خواهیم کرد، زیرا حضور پای صندوق رای بیان کننده وحدت کشور و دلبستگی همیشگی ملت به سربلندی انقلاب و پایبندی به خون شهیدان است.

شریف با بیان اینکه حضور درخشان، حداکثری و معنادار ملت پای صندوق های رای تیغ تیز دشمن را علیه نظام کند می کند، ادامه داد: دنیا به پیام حضور شما در پای صندوق رای نمره می دهد و اگر مانند سال های گذشته متراکم و با شکوه باشد، قطعا در طراحی هایشان اثر دارد؛ انتخابات یک فرصت استثنایی برای مردمی است که از مشکلات گله دارند و راه حل این مشکلات از صندوق رای می گذرد و لذا باید افراد پاکدست و توانمند و از خود گذشته ای را انتخاب کنیم که منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح می دهند.

وی با اشاره به معیارهای مد نظر امام و رهبری برای نمایندگان صالح و شایسته، تاکید کرد: این معیارها باید در دستور کار ما باشد؛ اگر می خواهیم معیشت مردم در تراز مردمان این سرزمین باشد، باید در انتخابات حضور داشته باشیم و این حضور و انتخاب هوشمندانه را دست کم نگیریم. دشمنان فردای انتخابات دو حالت دارتد، یعنی یا تلاش می کنند بگویند عملیات روانی و رسانه ای آنها در دلسرد کردن مردم از صندوق رای موثر بوده و یا مانند ۲۲ بهمن امسال عزا خواهند گرفت.

سخنگوی سپاه، با بیان اینکه امروز با دشمنی قدر، اما بی خاصیت در برخورد با انقلاب مواجه هستیم، ادامه داد: ایران اسلامی متکی به فرهنگ دینی و اعتماد مردم به نظام است. اغتشاشات خسارت آفرین اخیر نشان داد که متاسفانه نتوانسته ایم حقایق انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی و چهره واقعی دشمن را به نسل جدید بشناسانیم.

وی با اشاره به هوشمندی ملت در تشخیص خادم و خائن، اضافه کرد: مردم خیلی زود چهره واقعی رهبران اغتشاشات را دیدند و فاصله خودشان را با آنها حفظ کردند؛ این مردم صاحبان اصلی کشور و انقلاب و تکیه گاه نظام در همه عرصه ها هستند. اگرچه روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم، اما گام های مستحکمی را برداشته ایم و تهدیدات دشمن را به فرصت های طلایی تبدیل کرده ایم.

شریف به پیشرفت های دفاعی و نظامی و امنیتی کشور اشاره کرد و گفت: علاوه بر موشک و پهپاد و شناور و تجهیزات زمینی، نیروهای آموزش دیده قدرتمند پای کار داریم که دشمن را به وحشت انداخته اند؛ اگر امروز اسرائیل زیر دست و پای فرزندان فلسطین لگدمال می شود و یک شکست نظامی بی سابقه را در طول ۷۵ سال گذشته تجربه کرده، نشان دهنده الهام بخشی دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه فرزندان یمن بعد از جنگ علیه یک ائتلاف سربلندند و جلوی آمریکایی ها و انگلیسی ها برای پشتیبانی از مردم غزه ایستاده اند، عنوان کرد: ایستادگی یمن برخاسته از الهام بخشی انقلاب اسلامی است؛ اگرچه یمنی ها روی پای خودشان هستند و خودشان تصمیم می گیرند و اقدام می کنند، اما الهام بخشی انقلاب مورد توجه همه ملت هایی است که می خواهند زیر بار ظلم و زور نروند.

معاون روابط عمومی سپاه، شاگردان تربیت یافته در مکتب سردار سلیمانی را مایه هراس اسرائیل دانست و متذکر شد: اگر آمریکایی ها به اسرائیل کمک نمی کردند تا الان از هم پاشیده بود.

شریف، با بیان اینکه افسانه اسرائیل پایان یافته و شعار «از نیل تا فرات» از دستور کار صهیونیست ها خارج شده است، اظهار کرد: صهیونیست ها دست و پا می زنند تا همین ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده اند، حفظ کنند، اما قطعا فرزندان حماس و امت اسلامی اراده کرده اند بیت المقدس را آزاد و مردم فلسطین را از چنگ صهیونیست های وحشی نجات دهند.

وی با اشاره به دوراندیشی امام راحل درباره اسرائیل، تاکید کرد: امام سال ۴۳ فرمود که اسرائیل دشمن شماره یک مسلمانان و آحاد بشر است و امروز دنیا این دوراندیشی امام را دیده که چگونه صهیونیست ها یک شهر بی دفاع را بدون هدف بمباران می کنند؛ البته آنها سه هدف را تعیین کرده بودند که شامل کوچ مردم غزه و نابودی حماس و آزادسازی اسرا بود، اما در ماه های گذشته به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند و فقط نفرت جهانی از صهیونیست ها و پشتیبان آنها ایجاد شده است.

سخنگوی سپاه تداوم این جنگ را موجب بیچاره تر شدن صهیونیست ها دانست و خاطرنشان کرد: اسرائیل تلاش می کند تا با پیروزی از این معرکه خارج شود، اما با حمله به رفح حماقت کرده و آسیب پذیرتر از اکنون می شود؛ تنها هنر اسرائیل که بی هنری محض است، بمباران مدرسه و مسجد و بیمارستان و اردوگاه است، اما آینده از آن فرزندان حماس بوده و همانگونه که داعش نابود شد و اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه شکست خورد، در داستان حماس نیز شاهد تکرار شکست صهیونیست ها خواهیم بود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده نابود می شود، اضافه کرد: اعتقاد ماست که بیانات امامین انقلاب حکمت دارد و حتما محقق می شود؛ مردم ما نیز دریافته اند که سعادت دنیا و آخرت در گرو اطاعت از رهبری حکیمانه رهبران لایق، شایسته و منحصر به فرد انقلاب بوده و هست.شریف رمز عملیات آزادسازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس را «الی بیت المقدس» دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که خرمشهر از دست بعثی ها آزاد شد، تداوم این حرکت با آزادسازی قدس شریف محقق می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار