معاون روابط عمومی سپاه:
معاون روابط عمومی سپاه گفت: صندوق رای ملاک و معیار است و همه دنیا آن را به رسمیت می شناسد لذا با مشارکت بالا در این بزنگاه سیاسی، پیام روشنی به دشمنان مخابره می شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 24 February 2024

مشارکت بالا در انتخابات مخابره پیام روشن ملت به دشمنان استمشارکت بالا در انتخابات مخابره پیام روشن ملت به دشمنان است

سردار رمضان شریف ، در حاشیه سفر به استان گیلان و دیدار با خانواده شهیدان احمد و رحمت جهاندار، در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با بیان اینکه دشمنان به صورت جدی در این مرحله تلاش می کنند حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود، اظهار کرد: دشمنان به دنبال بهانه هستند تا بعد از ۴۵ سال یک جریان سازی رسانه ای را علیه جمهوری اسلامی به راه بیندازند.

وی میزان مشارکت را مهم ارزیابی کرد و افزود: دشمنان منتظرند تا ببینند که میزان مشارکت ملت ایران در انتخابات چقدر خواهد بود و قطعا هرچقدر میزان مشارکت بیشتر باشد، تیغ دشمنان علیه کشور و ملت کندتر می شود.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران، ملت ایران را مدیون ۲۰۰ هزار شهید دانست که برای این انقلاب تقدیم شده و تصریح کرد: اولین توصیه شهدا به ما حفظ نظام است و یکی از راهکارهای حفظ نظام، حضور شاداب و با طراوت در عرصه سیاسی است و انتخابات در راس این عرصه سیاسی قرار دارد و مورد قضاوت دوست و دشمن قرار می گیرد.

شریف ادامه داد: صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات برگزیده می شود، نفس حضور در پای صندوق رای پیام شهدا و رزمندگان و مردم متدین ما را منتقل می کند.

وی انتخابات را عرصه هماوردی با دشمن دانست و تاکید کرد: ملت ایران هوشمند است و اگر این موضوع را بداند، هیچ وقت در پازل عملیات روانی و رسانه ای دشمن وارد نمی شود و قطعا جانب انقلاب را می گیرد.

معاون روابط عمومی سپاه با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نقش مهمی در رفع مشکلات کشور حتی مشکلات معیشتی دارد، خاطرنشان کرد: در انتخابات سال جاری نیز مانند انتخابات های گذشته شاهد مشارکت جدی و شاداب مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به جریان سازی های دشمنان درباره میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور شد: صندوق رای ملاک و معیار است و همه دنیا آن را به رسمیت می شناسد لذا با مشارکت بالا در این بزنگاه سیاسی، پیام روشنی به دشمنان مخابره می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار