استاندار آذربایجان‌غربی:
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در سایه امنیت پایدار، تهدیدات دشمنان و گروهک‌های تروریستی از داخل استان به خارج از مرز‌ها هدایت و خنثی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 25 February 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان امشب در گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، با اشاره به تحرکات گروهک‌های تروریستی در استان از بدو انقلاب اسلامی، افزود: رزمندگان اسلام و نهاد‌های نظامی و امنیتی، همواره در چند دهه گذشته، جان خود را نثار صیانت از امنیت و آرامش مردم کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.
 
وی همچنین از شناسایی بیش از ۱۰۰ هسته وابسته به گروهک‌های تروریستی در استان خبر داده و خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش نهاد‌های امنیتی، ۳۰ بمب تروریستی در مسیر راهپیمایی اربعین در سال جاری کشف و خنثی شد.
 
استاندار آذربایجان‌غربی به شناسایی و مجازات ۴ نفر از عوامل جاسوسی سرویس اطلاعاتی موساد در استان نیز اشاره کرده و افزود: در طول یک سال گذشته، ۴ تن انواع مواد مخدر، ۱ هزار قبضه سلاح و ۵۸ هزار فشنگ در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.
 
معتمدیان همچنین با اشاره به شرایط مطلوب امنیتی آذربایجان غربی در سطح کشور و منطقه، اضافه کرد:‌ای شرایط موجب شده آذربایجان‌غربی در مسیر سرمایه گداری قرار گیرد.
 
وی در ادامه وظیفه اصلی وزارت اطلاعات را صیانت از وحدت اقوام و گروه‌های مختلف سیاسی عنوان کرده و افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در تعامل و همکاری با دیگر نهاد‌های امنیتی، همواره در مسیر صیانت از مردم، نخبگان و سرمایه‌های استان در حوزه‌های مختلف حرکت می‌کنند.
 
.وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم با حضور باشکوه در انتخابات، در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند، گفت: تمهیدات حداکثری برای برگزاری یک انتخابات سالم در فضای رقابتی و امنیت کامل اندیشیده شده و با تمام توان از آرای مردم صیانت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار